כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מה עושים עם ה PARKING בנתב“ג

זהו זמן טוב לדבר על כל נושא ה PARKING בשדה התעופה. הקיץ כבר מגיע, ואחריו יגיעו חגי תשרי, ואלו הן התקופות בהן הישראלים נוהגים לצאת לחו“ל

מה עושים עם ה PARKING בנתב“ג
חניה צילום: FREEPIK

זוהי התקופה בה כולם טסים לחו“ל. אנו רואים קבוצות חברים הרוצים לבלות במסיבות רגע לפני הגיוס. אנו רואים גם משפחות היוצאות לטיולים מגבשים בדיסני ומקומות אחרים. הרפתקנים המחפשים חופשות מאתגרות. זוגות הרוצים חופשה במקומות רומנטיים ומבודדים. וגם את אלו הרוצים לברוח מהחום ולמצוא את הפינות המרוחקות בהן אפשר להתקרר קצת בעונה זו.

האפשרויות הן רבות, וכל אחד והעדפותיו האישיות. חלקנו נעביר את הקיץ בבירות אירופה, אחרים ירחיקו עד תאילנד, ניו יורק ומקומות אחרים. אבל יש משהו משותף לכל הטסים לחו“ל. בין אם בחרתם לטוס לדובאי, כאן קרוב בשכונה, או למקום רחוק יותר - שער היציאה שלכם הוא הנתב“ג.

ועל מנת להתחיל את החופשה ברגל ימין, עליכם לתכנן את ההגעה לנתב“ג וגם את נושא ה PARKING. זאת כמובן בהנחה שבחרתם להגיע ברכב.

מתכוננים לחופשה

 להלן כמה המלצות עבור אלו המתכננים לצאת לחופשה בקיץ.

  1. לבחור את היעד - עליכם לבחור את היעד שבו תרצו לבקר. השיקולים יכולים להיות שונים ובין היתר תלויים בתחומי העניין והעדפות האישיות. למשל יש הבוחרים לפי המחיר, אחרים בוחרים לפי שעות הטיסה או האטרקציות שמעניינות אותם.
  2. לבדוק שיש דרכון בתוקף- אתם לא רוצים לגלות שהדרכון שלכם לא בתוקף כאשר אתם נמצאים ב PARKING של שדה התעופה. בדקו זאת מספיק זמן מראש.
  3. דרישות מיוחדות - עבור יעדים מסוימים ישנן דרישות מיוחדות, ויש לבדוק זאת מראש. למשל ישנן מדינות הדורשות חיסונים מיוחדים, מדינות הדורשות ויזה והפתעות אחרות. חשוב לבדוק זאת על מנת לא להיות מופתעים.
  4. לתכנן את החופשה- עליכם לתכנן את החופשה על מנת לנצל את הזמן שלכם בצורה הטובה ביותר. כדאי לתכנן מראש באילו אתרים תרצו לבקר, ולדעת מה מיקומם על מנת לתכנן את המסלול. יתכן גם כי תצטרכו לחקור כיצד פועלת התחבורה הציבורית. אולי גם תרכשו כרטיסים מראש לאתרים מסוימים. כמה כיף שהיום ניתן לעשות זאת בקלות בעזרת האינטרנט.
  5. לארוז מזוודה- בהתאם לבילויים, מזג האוויר ומאפיינים אחרים של היעד, עליכם לארוז מזוודה. לעתים נוסעים למקומות קרים, לעתים למקומות חמים, וכך יש להיערך בהתאם. לא לשכוח שגם כאשר טסים למקום חם, כדאי שיהיה לכם איזה משהו חם לטיסות ונסיעות.

 PARKING וההגעה אל שדה התעופה

וכאשר מגיע היום המיוחל, עליכם להגיע אל שדה התעופה ולשים את הרכב ב PARKING. לפני שמגיעים אל שדה התעופה כדאי לוודא כי יש אתכם את הדרכון, והטלפון הנייד. זה הדבר החשוב ביותר. אולי שכחתם בגד ים או משקפי שמש, לא נורא תמיד תוכלו לקנות חדש. אבל דרכון זו בעיה, ולכן חשוב לוודא שלקחתם אותו.

בטרם ההגעה אל שדה התעופה חשוב לבדוק מאיזה טרמינל אתם ממריאים והיכן אתם הולכים להשאיר את הרכב שלכם. כמובן שתמיד מדובר בחניון לטווח ארוך. אך לא תמיד החניון קרוב לטרמינל, ויתכן כי עליכם לצאת מוקדם יותר מביתכם על מנת לשים את הרכב ב PARKING ולהספיק להגיע לטיסה.

אפשרות אחרת היא לבחור בשירותי חניה בנתב“ג, ולמען האמת זוהי גם האופציה ההגיונית ביותר. בעזרת שירותים אלו תוכלו להגיע ישירות לטרמינל, ושם למסור את הרכב לנציג שירות. כך תחסכו הרבה מאוד זמן, וזה גם יהיה הרבה יותר נוח. ובאופן דומה, בעת החזרה לארץ, הרכב יגיע אליכם במקום שתחפשו אותו.

וכאשר אתם יודעים שיש מי ששומר על הרכב שלכם, אתם יכולים ליהנות מהחופשה שלכם ללא דאגות.

 

נתב"ג חניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד