כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

נתניהו לסער: "אני מכבד את החלטתך"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם שר הפנים גדעון סער ואמר לו: "אני מכבד את החלטתך לקחת פסק זמן" • סער הטיל פצצה פוליטית כאשר הודיע הערב בכנס פעילי ליכוד על פרישתו מהחיים הפוליטיים • סער שהגיע פעמיים למקום הראשון בפריימריס של הליכוד, אמר: "אני רוצה לגדל את ילדי, אני לוקח פסק זמן ואגיש את התפטרותי מהממשלה ומהכנסת לאחר החגים"

סער. צילום: פלאש 90
סער. צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב (ד') עם שר הפנים גדעון סער, ואמר לו: "אני מכבד את החלטתך".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח הערב עם שר הפנים גדעון סער, שהודיע מוקדם יותר כי הוא מתפטר מהממשלה. "אני מכבד את החלטתך לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים. אני מודה לך על שנים ארוכות של פעילות ועשייה ציבורית בממשלה, בכנסת ובתנועת הליכוד ומאחל לך הצלחה בהמשך הדרך", אמר נתניהו לסער.

שר הפנים גדעון סער עורר סערה כשהודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים. הערב כינס סער מאות פעילי ליכוד ל'הרמת כוסית', והכריז בפניהם על פרישה מהחיים הפוליטיים.

"בגיל 14 התאהבתי ברעיון הלאומי", אמר, "אני זוכר את הבחירות של 81 עם בגין ומאז נשביתי ברעיון הלאומי ולא שיניתי את תפיסת עולמי.

לחץ כאן לצפייה בסלולר ובטאבלטים


"הייתם איתי גם כשהיינו 40 מנדטים אז הייתי יו"ר הקואליציה וגם כשהיינו 12 מנדטים, אז הייתי יו"ר הסיעה. בכל המאבקים של התנועה עמדתי בחזית וראיתי חברים שלא עוזרים וחלק שמפריעים. היה לי חלק גדול בהחזרת הליכוד להגה השלטון".

שר הפנים המשיך ומנה את הישגיו ואז הצהיר: "בשנתיים האחרונות על רקע שינויים בחיי האישיים חשבתי לקחת פסק זמן מהחיים הציבוריים. חשבתי על כך כבר לפני שנתיים אך אז הקדים אותי ח"כ כחלון ולא רציתי להזיק לבחירות. הבטחתי לחברי הטוב והנאמן, ראובן ריבלין שלא אעזוב אותו ואהיה איתו ביום הבחירות לנשיא המדינה. ועל אף כל המכשולים, הצלחנו שיהיה נשיא בית"רי במשכן הנשיא.

"לאחר מחשבות והתייעצויות רבות החלטתי לקחת פסק זמן מהחיים הציבוריים. אבל היום אני רוצה לגדל את ילדי, ואגיש את התפטרותי מהממשלה ומהכנסת לאחר החגים".

בכנס בכפר המכביה בתל אביב, השתתפו מאות פעילי ליכוד מרכזיים, שרים, ראשי רשויות וחברי מוסדות המפלגה. ביניהם: השר לענייני אסטרטגיה יובל שטייניץ, סגני השרים צחי הנגבי ואופיר אקוניס וחברי הכנסת מירי רגב, משה פייגלין, דני דנון, חיים ביבס וגילה גמליאל.

במקום גדעון סער ייכנס אל הכנסת איש 'ישראל ביתנו'. המשמעות: 'יש עתיד' עם 19 מנדטים ו'הליכוד' עם 18 בלבד. לאחר כניסת אלכס מילר במקום כרמל שאמה הליכוד ירד ל-19. אחרי סער ירדו ל-18.
נתניהו כנסת ליכוד גדעון סער שר הפנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד