כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"הוא סחיט לגמרי"

בן ברק: "לוין ורוטמן פיונים בשירות נתניהו"

חבר הכנסת רם בן ברק התייחס ל'הפגנת המיליון' שעתידה להתקיים הערב מול משכן הכנסת: "אני לא קונה את הסיפור הזה שנתניהו מופתע"

בן ברק: "לוין ורוטמן פיונים בשירות נתניהו"
רם בן ברק צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת רם בן ברק (יש עתיד) התייחס בראיון ל-103FM ל'הפגנת המיליון' של תומכי הרפורמה המשפטית שמתוכננת הערב (חמישי) ואמר כי מי שעומד מאחוריה הוא לא אחר מאשר ראש הממשלה נתניהו.

"הפגנת המיליון זה לא לוין ולא רוטמן - זה נתניהו. שום דבר כאן זה לא לוין ולא רוטמן, הם פיונים בשירותו של נתניהו - אני לא קונה את הסיפור הזה שהוא מופתע. הוא לא ויתר על הרפורמה. אני בספק אם הוא יצליח כי גם הציבור שלו מבין שלא לזה הם התכוונו".

עוד הוסיף: "נתניהו בבעיה כי הקבוצות הקטנות יכולות להפיל לו את הממשלה. הוא סחיט לגמרי וזה בא לידי ביטוי בתקציב. ברור שהוא במצב לא טוב, אבל בסוף יש פה מדינה ולא רק פוליטיקה".

על ההתפתחויות בחוק הלאום ובקשתה של עוצמה יהודית מהממשלה לקבוע כי הציונות היא ערך עליון אמר בן ברק: "שערורייה. חוק הלאום זה הסנונית הראשונה במצב שהגענו אליו בחברה הישראלית. לא יכול להיות שמדינה תעדיף אזרחים מסוימים על פני אחרים. זה איום ונורא, זה נמצא רק במדינות פאשיסטיות. לאן אנחנו נגיע? זו ממשלה איומה ונורא ואנחנו צריכים להעביר אותם מהעולם".

הרפורמה המשפטית רם בן ברק הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד