כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

הקטינים נאשמים: ידו אבנים וירו זיקוקים לעבר כוחות הביטחון

שבעה קטינים תושבי ירושלים נאשמים שהתפרעו, יידו אבנים וירו זיקוקים לעבר כוחות הביטחון בשכונת א-טור בעיר בחודש שעבר

הקטינים נאשמים: ידו אבנים וירו זיקוקים לעבר כוחות הביטחון
זריקת אבנים בשייח ג'ארח צילום: יאיר לוי

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי לנוער כתבי אישום נגד שבעה קטינים, תושבי ירושלים כבני 17-15, זאת לאחר שהתפרעו, יידו אבנים וירו זיקוקים לעבר כוחות הביטחון בשכונת א-טור בעיר בחודש שעבר.

על פי כתבי האישום, שהוגשו באמצעות עו"ד שרית רייך-אבניאל, הנאשמים הצטיידו בזיקוקים ואבנים וחסמו רחובות בשכונת א-טור באמצעות פחים גדולים וחפצים נוספים על מנת לגרום לכוחות הביטחון להגיע למקום. כמו כן, באחת הפעמים יידה אחד הנאשמים אבנים לעבר מצלמות הסמוכות למקום, על מנת להרוס את המצלמות ולגרום לבוא הכוחות למקום.

כאשר הגיעו למקום כוחות משטרה הנאשמים ירו זיקוקים ויידו אבנים לעברם. הזיקוקים והאבנים חלפו בסמוך למכוניות נוספות שנסעו באותה העת בכביש, וחלקם פגעו במכוניות נוסעות וחונות. באחד מהמקרים, כאשר הגיע רכב אבטחה של חברה קדישא למקום, יידו הנאשמים ואחרים אבנים לעברו. נהג הרכב המשיך בנסיעה במטרה להימלט מהמקום, אך כתוצאה מיידוי האבנים נגרמו נזקים לרכב.

כתבי האישום מייחסים לנאשמים, כל אחד על פי חלקו, ביצוע עבירות של יידוי או ירי של אבן או חפץ אחר לעבר כלי תחבורה, ניסיון תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות, התפרעות, ניסיון היזק לרכוש בזדון ומעשה פזיזות בצוותא ורשלנות. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על המשך מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

יידוי אבנים התפרעויות כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד