כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

התגובות • ליצמן מודאג: "מה יהיה עם השבת?"

השר יובל שטייניץ ל'בחדרי חרדים': "לא חלמתי שזה יקרה הערב" • ח"כ ישראל אייכלר: "עוד לבנה נפלה מממשלת נתניהו"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

גאולה אבן רעיית השר בתגובה ראשונה לחדשות 10:" אני אוהבת את גדעון וגאה בו מאוד, הוא עשה רבות למען מדינת ישראל. מי שיאזין לנאום המלא שלו יבין את התמונה המלאה".

בליכוד המומים מהודעת הפרישה של סער. השר יובל שטייניץ אמר בתגובה ל'בחדרי חרדים: "לא חשבנו שזה יקרה הערב. יש לסער הרבה הישגים לכן לא חלמתי שזה יקרה הערב למרות ששמעתי שיש לו כזו תוכנית. הוא יחסר לנו מאוד. הוא אחד השרים היותר חזקים ומוצלחים".

יו״ר הקואליציה ויו״ר סיעת הליכוד, ח״כ יריב לוין: ״הצטערתי לשמוע על החלטתו של חברי, שר הפנים גדעון סער, לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים. יש לי הערכה גדולה לפועלו ולתרומתו של גדעון לתנועת הליכוד ולמדינת ישראל, אני מאחל לו הצלחה רבה ומשוכנע כי יצליח בכל אשר יפנה ועוד ישוב לשורות הנהגת הליכוד״.

ח"כ דני דנון אמר הערב: "אני מצטער שעוד אחד מטובי בני הליכוד עוזב אותנו. לכתם של סער וכחלון הוא סימפטום לניתוק שקיים בין השטח בליכוד לבין ההנהגה".

שר החוץ, אביגדור ליברמן, אומר כי ״אני מצטער על התפטרותו של גדעון סער מן הממשלה. בשנותיו בממשלה מילא סער את תפקידיו כשר החינוך והפנים בצורה טובה ביותר, והיה מן השרים הבולטים. פרישתו היא הפסד לממשלה ואני מקוה שהוא ימשיך לתרום".

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט: ״השר גדעון סער הוא אידיאולוג אמיתי, שר מצוין ושותף לדרך, ומעמודי התווך של תנועתו הליכוד. אני מכבד את הודעתו ומקווה שישוב במהרה לחיים הציבוריים. ישראל זקוקה לאנשים כמוהו״

השר אורי אריאל: ״אני מביע צער על פרישתו של השר גדעון סער. השר סער פעל יחד איתי בשותפות מלאה במאמץ להורדת מחירי הדיור ללא שיקולי אגו ויוקרה. לצד זה היה חבר אמת של ארץ ישראל ופעל רבות לחיזוק ההתיישבות בכל חלקיה. חסרונו יורגש ואני מקווה שנשוב ונזכה לראותו שוב במערכת הפוליטית במהרה".

ח"כ אלי ישי: "גדעון סער ידידי, הוא אדם הגון, מבריק ומוכשר, התחיל את דרכו המוצלחת כמזכיר הממשלה, ובהמשך כיהן בתפקיד שר החינוך וכיום כשר הפנים. פרישתו היא אבידה לפוליטיקה בישראל מאחר ומדובר באדם שפעל ביושרה והגינות על הצד הטוב ביותר למען הציבור, גם בנושאים שנויים במחלוקת השתדל לגשר על הפערים ורשם הצלחות רבות".

ח״כ יעקב ליצמן: ״מביע צער על פרישת גדעון סער מתפקידו, אותו מילא במהלך השנים בהוגנות וביושר, למען אזרחי ישראל. גדעון סער היה צד חיובי בממשלה הרעה ועזיבתו תשפיע רבות בכל תחום. כולי תקווה שיוזמותיו החשובות, ביניהן ההחלטה לשמירת השבת בת״א, לא תיפגענה בהמשך".

לעומת זאת ח"כ ישראל אייכלר מ'יהדות התורה' אומר כי, "אבן יסוד נשלפה מחומת ממשלת נתניהו. נעקוב אחר מהלכיו של סער בדרכו החדשה ונתפלל למפלתה של ממשלת הזדון. וכל הרשעה כולה כעשן תכלה".

ממטה המאבק של העסקים הקטנים ובעלי המכולות נמסר כי, "המאבק אותו אנו מנהלים, הוא לא מאבק פוליטי אלא מאבק ערכי, כנגד ההפרה הבוטה של חוקי העבודה והמנוחה, וכנגד המציאות המעוותת שגורמת לניצול ולהחלשת העסקים הקטנים בעיר ולפגיעה קשה באנשים העובדים.

מעבר להגיון הבריא ולאחריות החברתית, בג"צ אמר את דברו חד משמעית, וכל מי שישב בראשות משרד הפנים, לא תהיה לו בררה אלא לקבל החלטה שתאסור מסחר קמעונאי בשבת".
כנסת יובל שטייניץ הליכוד איווט ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד