כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חמישים סיומי מסכתות

בעמנואל סיימו את בין הזמנים במעמד הגה"צ חכם ניסים בן שמעון

מעמד מיוחד התקיים בעמנואל לרגל סיום ימי בין הזמנים שם סיימו חמישים סיומי מסכתות על ידי בחורי הישיבות. למעמד הגיע להשתתף ולשאת את המשא המרכזי הגאון הצדיק חכם ניסים בן שמעון 

בעמנואל סיימו את בין הזמנים במעמד הגה"צ חכם ניסים בן שמעון
מעמד הסיומים בעמנואל צילום: באדיבות המצלם

עם סיום ימי בין הזמנים התקיים מעמד אדיר ומרומם לכבודה של תורה ביישוב עמנואל שבשומרון. סביב שולחנות ערוכים במעמד הגאון הצדיק חכם ניסים בן שמעון שהגיע במיוחד בבני ברק לפאר את המעמד לצד רבני הישוב וראש המועצה אליהו גפני.

במהלך הערב התקיימו מעל חמישים סיומי מסכתות שנלמדו על ידי בחורי הישיבות עמנואל שנלמדו במהלך ימי בין הזמנים, מהמסכתות הקטנות שבש"ס עד למסכתות הגדלות יבמות, בבא בתרא, כך שכל בחור שלישי שתפגשו בעמנואל סיים מסכת רק בבין הזמנים.

הגאון הצדק חכם ניסים בן שמעון שנשא את המשא המרכזי דיבר בחשיבות העניין של מעלת יושבי בית המדרש לעומת יושבי קרנות ועל זה שזכו הבחורים המסיימים כל אחד ואחד להיות יושבי בית המדרש.

כמו כן נשאו דברים הרב יצחק ענקי ראש כולל טללי אורות, וראש המועצה אליהו גפני ששיבחו את הבחורים על הלימוד והיוזמה לקיים מעמד אדיר זה שעמנואל לא ראתה שנים רבות, את הערב הנחה וחתם הרב אלדד מהצרי מייסד איגוד בני הישיבות עמנואל "כי הם חיינו" שהודה לראש המועצה על התמיכה ועזרה לבני הישיבות וקיום המעמד המרומם.

הרב ניסים בן שמעון עמנואל אליהו גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד