כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"ממשיכים לקרוע את העם"

באופוזיציה הגיבו לעצרת הימין: "בושה עמוקה ועצב"

באופוזיציה תקפו בחריפות את עצרת הימין. לפיד כתב: "בושה עמוקה ועצב עמוק. זה מה שהרגיש כל ישראלי". סער האשים: "נאומו של שר המשפטים הערב היה מנאומי ההסתה החמורים ביותר"

באופוזיציה הגיבו לעצרת הימין: "בושה עמוקה ועצב"
תמונות מעצרת הימין בעד הרפורמה המשפטית צילום: אלמנטס

באופוזיציה תקפו בחריפות את הנאומים בעצרת הימין והאשימו את נציגי הציבור בהסתה נגד בית המשפט העליון.

ראש האופוזיציה ויו״ר יש עתיד יאיר לפיד כתב: "בושה עמוקה ועצב עמוק. זה מה שהרגיש כל ישראלי שהוא חלק מהרוב שפוי כשראה את המפגינים הדורכים על תמונות שופטי בג״ץ".

לפיד הוסיף: "זה לא קרה בהתפרעות של לה פמיליה, אלא בהפגנה שראש הממשלה נתניהו שם כסף של הליכוד כדי לממן אותה ושר המשפטים לוין היה נואם מרכזי בה".

עוד אמר יו"ר האופוזיציה: "נאומי ההסתה של השרים והח״כים רק ממשיכים לקרוע את העם ולפרק את החברה הישראלית. שוב שקרים ופייק רק בשביל עוד כותרות. לאן הממשלה הזו רוצה להוביל אותנו? מה עוד הם יעוללו למדינת ישראל ועם ישראל לפני שיעצרו?".

שר המשפטים לשעבר, גדעון סער אמר: "נאומו של שר המשפטים הערב היה מנאומי ההסתה החמורים ביותר שנשמעו נגד מערכת המשפט, שבראשה הוא עומד".

עוד האשים: "מטרתו כפולה: חבלה מכוונת ומתוכננת בשיחות שמתקיימות בחסות הנשיא והמשך דה-לגיטימציה למערכת המשפט במטרה לפרקה כרשות עצמאית ולהכפיפה לשלטון ולגחמותיו. הוא הוכיח שאינו כשיר לשאת בתפקידו".

הפגנה יריב לוין הרפורמה המשפטית יאיר לפיד גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד