כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
האויב בשער

צפו: שר החוץ האיראני הגיע לגבול עם ישראל

מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה נפגש בביירות עם שר החוץ האיראני שגם ביקר בגבול ישראל - לבנון והשקיף לעבר יישובי הצפון. במקביל, העיתון הלבנוני אל-אחבאר דיווח הבוקר כי נשיא איראן, איבראהים ראיסי, צפוי להגיע ביום רביעי הבא לדמשק לביקור בן יומיים

צפו: שר החוץ האיראני הגיע לגבול עם ישראל
שר החוץ האיראני בגבול ישראל צילום: באדיבות המצלם

כלי תקשורת בלבנון דיווחו כי שר החוץ האיראני, חוסיין אמיר עבד אל-להיאן, נפגש בביירות עם מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה. שר החוץ האיראני נצפה מקבל תדרוך מגורמים שונים בגבול עם ישראל כשהם מצביעים לכיוון יישובי הצפון. רועי קייס דיווח בכאן 11 כי "שר החוץ האיראני אללהיאן זכה גם לסיור VIP בחסות חיזבאללה באזור מארון א-ראס בדרום לבנון בקרבת הגבול עם ישראל".

במקביל, העיתון הלבנוני אל-אחבאר דיווח הבוקר כי נשיא איראן, איבראהים ראיסי, צפוי להגיע ביום רביעי הבא לדמשק לביקור של יומיים בסוריה. על פי הדיווח, מדובר בביקור ראשון של נשיא איראני בסוריה מאז תחילת ההתקוממות נגד אסד בשנת 2011. הנשיא הקודם שביקר שם היה אחמדינג'אד. המקורות אמרו לעיתון כי "הביקור לא יהיה סטנדרטי ובמהלכו גם יהיו סיורים בשטח".

העיתון הלבנוני אל-אח'באר המזוהה עם חיזבאללה דווח שנשיא איראן, ראיסי, צפוי להגיע עם כמה שרים. ביקור ראשון של נשיא איראני בסוריה מאז תחילת ההתקוממות נגד אסד ב-2011. ראיסי היה אמור כבר לבקר בחודשים האחרונים בסוריה, אבל הביקור חוזלש ברגע האחרון. 

רועי קייס דיווח כי "גורמים יודעי דבר אמרו לעיתון כי הביקור יהיה יוצא דופן מבחינת תוצאותיו ובמהלכו יוכרז על יישום כמה החלטות הקשורות לשיקום סוריה ולהשקת מיזמים כלכליים. נטען שיהיו במהלכו גם סיורים בשטח וגם סוגיית "ציר ההתנגדות" תהיה נוכחת בסדר היום שלו כולל מסרים על מוכנות הציר, חזונו המלא, ותכניותיו".

איראן נסראללה אברהים ראיסי נשיא איראן סוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד