כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
סוגרת את הפעילות בארץ

ענקית האחסון האמריקאית תפטר את כל עובדיה בישראל

ענקית האחסון האמריקאית Dropbox הודיעה על מהלך קיצוצים חדש, במהלכו תפטר 500 עובדים המהווים 16 אחוזים מכוח העבודה שלה ברחבי העולם | במסגרת זו החברה תסגור את מרכז המחקר והפיתוח הישראלי שלה, שמעסיק כ-50 עובדים, מרביתם בתחומי ההנדסה  

ענקית האחסון האמריקאית תפטר את כל עובדיה בישראל
אילוסטרציה צילום: unsplash

ענקית האחסון בענן האמריקנית 'דרופבוקס' סוגרת את פעילותה בישראל ומפטרת את כל עובדיה בישראל. על פי הערכה, בפעילות בישראל הועסקו כ-50 עובדים. בעולם בכלל תפטר החברה כ-500 עובדים המהווים 16% מכלל כוח האדם שלה, כשאחת הסיבות לכך היא ההתחזקות המאסיבית של תחום הבינה המלאכותית והצורך להיערך לכך. 

דרו יוסטון מנכ"ל החברה אמר בהודעה שהוציא לעובדיו כי "קיבלנו החלטה קשה לצמצם את כוח העבודה הגלובלי שלנו. תקופת הבינה המלאכותית הגיעה סוף סוף. במשך שנים האמנו שהבינה המלאכותית תעניק לנו כוחות על חדשים ותשנה לגמרי את התחום. והתכוננו לעתיד זה במשך זמן רב כפי שהמוצרים שייצאו השנה יוכיחו".

עוד הוסיף דרו כי "בעוד שהעסק שלנו רווחי, אך הצמיחה שלנו האטה. חלק מזה נובע מההתבגרות הטבעית של העסקים הקיימים שלנו, אבל לאחרונה, רוחות נגד מהמשבר הכלכלי הפעילו לחץ על הלקוחות שלנו, וגם על העסק שלנו. כתוצאה מכך, חלק מההשקעות שבעבר הניבו תשואות חיוביות אינן בנות קיימא עוד".

מרכז הפיתוח הישראלי של החברה התבסס על רכישת הסטארטאפ הישראלי CloudOn ב-2015 ומאז גיוס כח אדם בתחומי ההנדסה. בין היתר השיקה החברה בעולם ארבעה פיצ'רים שפותחו בסניף הישראלי: מערכת זיהוי והתראה מפני התנהגות חשודה ודליפת מידע; מערכת זיהוי מידע רגיש בצורה אוטומטית; מערכת דוחות, שמאפשרת לחלוק מידע ארגוני עם אנשים וגופים שאינם חלק מהארגון; ומערכת שמוודאת שהמידע שהארגון מאחסן בדרופבוקס עומד ברגולציות המידע השונות ולא נמחק למשל לפני פרק הזמן המוגדר בחוק.

מחברת Dropbox נמסר בתגובה לפרסום ב geektime: "חברת Dropbox מסיימת את פעילות הפיתוח שלה בישראל, אולם, נמשיך לספק את מוצרי החברה ולשרת את הלקוחות באזור".

 

חברות הייטק עובדים פיטורים ישראלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד