י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לאחר ששאב מהם מידע

חייל רוסי הודה שהוציא להורג שבויי מלחמה אוקראינים

חייל רוסי הודה שהוציא להורג שבויי מלחמה אוקראינים על ידי שיסוף גרונם. הדברים התגלו במהלך האזנה בשיחת טלפון שיורטה. החייל הרוסי נשמע מודה ברציחות. "אין טעם להחזיק אותם יותר, צריך להיפטר מהם"

חייל רוסי הודה שהוציא להורג שבויי מלחמה אוקראינים
מלחמת אוקראינה רוסיה צילום: משרד ההגנה האוקראיני

חייל רוסי הודה שהוציא להורג שבויי מלחמה אוקראינים על ידי חיתוך גרונם. הדברים התגלו בשיחת טלפון שיורטה, כך מסר שירות הביטחון האוקראיני (SBU). בשיחת הטלפון שיירטו אנשי מודיעין אוקראינים, ניתן לשמוע את החייל, שזוהה כיבגני סוצ'קו, והוצב באוקראינה ב-2022, מתאר בפירוט כיצד שיסף את גרונם של האוקראינים.

החייל בן ה-28 אומר בשיחה המיורטת כי "אין טעם להחזיק שבויי מלחמה" וכי "צריך להיפטר מהם". יותר מ-80,000 פשעי מלחמה רוסים נחקרים כעת במלחמה, כך לפי משרד התובע הכללי. האוקראינים טענים כי הם עובדים להביא "כל פושע מלחמה מרוסיה" לדין ולהבטיח שהם יקבלו עונש "שמגיע להם".

בשיחת הטלפון ניתן לשמוע את יבגני סוצ'קו, ששיחתו יורטה על ידי המודיעין האוקראיני, אומר כי: "שבויי מלחמה, אין טעם להשאיר אותם בחיים כי אנחנו קיבלנו מהם את כל המידע אז אין טעם להחזיק אותם יותר, צריך להיפטר מהם".

ב-17 באפריל, נציב תלונות הציבור של אוקראינה, דמיטרו לובינץ, אמר ל'דיילי מייל' שלמשרדו נשלחו סרטונים מבעיתים המציגים לכאורה הוצאות להורג של שבויי מלחמה אוקראינים.

 

מלחמת אוקראינה רוסיה פשעי מלחמה האזנת סתר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד