ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

הכנס שהפך למסורת: מאות המגבניקי"ם מתחזקים

מאות שוטרי משמר הגבול התכנסו שוב בבסיס מג"ב בירושלים לכנס התעוררות וחיזוק; סנ"צ הרב משה גפני - נשלמו ההכנות

כנס קודם של שוטרי מג"ב
כנס קודם של שוטרי מג"ב

רגע לפני הימים הנוראים, שוטרי משמר הגבול בכנס העצמה והתעוררות: מאות השוטרים שהתכנסו בבסיס מג"ב בירושלים השילו את חיי היום יום המבצעיים והתחברו אל חיי הרוח היהודיים במעבר אנושי ריגשי שעיקרו "מחיי היומיום בגזרות השונות ברחבי הארץ, אל הימים הנוראים".

הכנס שהפך למסורת בשנים האחרונות מביא יחדיו את שוטרי משמר הגבול לשעות של חיבור רוחני לקראת החגים הקרבים ובאים.

משמר הגבול על לוחמיו השונים פרוס בכל רחבי הארץ ומהווה את הזרוע המבצעית המיומנת ביותר של משטרת ישראל. השוטרים נמצאים בקו התפר ובנקודות חיכוך ובאזורים הכפריים ומשמשים ככיפת הברזל הקרקעית שנועדה לשמירה על חיי תושבי מדינת ישראל ובמשך השנה החולפת בחסדי שמיים מנעו אין ספור פיגועי תופת שהיו מיועדים חלילה להתרחש ולגרום לנזק בת יתואר.

לקראת הימים הנוראים מאות השוטרים הקדישו את יום ההכנה בהרצאות על מהות הימים הנוראים ואל עיקרון טיוב האדם הן כלפי עצמו והן כלפי הסובבים אותו. באירוע השתתפו בין השאר רב מחוז ירושלים של משמר הגבול הרב אלדד גוטל, ורב משרר הגבול הרב בועז גלעדי ששוחח עם מאות השוטרים והדגיש בפניהם את החיבור בין לוחמי משמר הגבול לבין ארץ ישראל והתורה שבשמם של אלו ולמענם הם מבצעים את שליחותם הנעלה להגנת העם והארץ.

בתוך כך מ"מ רב משטרת ישראל סנ"צ הרב משה גפני שבימים אלו עוסק ביחד עם רבני משטרת ישראל ומג"ב בהכנות לחגים ציין כי "מערך הרבנות של משטרת ישראל פועל בכל ימות השנה ובמיוחד לקראת חגי ישראל במטרה להנחיל לאלפי השוטרים את משמעותו של כל חג וחג ובעיקר לקראת הימים הנוראים".

הרב גפני הוסיף ואמר כי "בכל נקודות משטרת ישראל נעשו כל הסידורים על מנת לאפשר לשוטרים לאבטח את הציבור הרחב שיגיע לבתי הכנסת ולהשתתף בעצמם בתפילות ראש השנה ויום כיפור".
משמר הגבול חגים התעוררות מגב אלולללל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד