ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
בעקבות נאומו בעצרת הימין

לפיד נגד לוין: "מכפיש את שופטי בג"ץ כאחרון בריוני לה-פמיליה"

ראש האופוזיציה העביר מסר לממשלה בעקבות נאום השר לוין ואמר: "הממשלה לא יכולה לנהל שיחות בבית הנשיא, ואז שיריב לוין יעמוד בהפגנה ויכפיש את שופטי בג"ץ כאחרון בריוני לה-פמיליה". לפיד הוסיף: "החוקים האלה לא יכולים להישאר על שולחן הכנסת"

לפיד נגד לוין: "מכפיש את שופטי בג"ץ כאחרון בריוני לה-פמיליה"
ראש האופוזיציה יאיר לפיד בהפגנה בכפר סבא צילום: אלעד גוטמן

ראש האופוזיציה יאיר לפיד תקף היום (מוצ"ש) בהפגנה בכפר-סבא את שר המשפטים יריב לוין בעקבות נאומו בעצרת הימין שנערכה בירושלים.

לפיד אמר: "הצוות שלנו יושב היום בבית הנשיא. אנחנו נהפוך כל אבן כדי לבדוק אם יש סיכוי להגיע להסכמה היסטורית שתלווה אותנו מאה שנה קדימה, אבל אנחנו שם גם כדי להגיד להם – כל עוד מדברים, אתם לא יכולים לקדם אף אחד מחוקי ההפיכה המשטרית. החוקים האלה לא יכולים להישאר על שולחן הכנסת".
 
לדבריו, "הממשלה לא יכולה לנהל שיחות בבית הנשיא, ואז שיריב לוין יעמוד בהפגנה ויכפיש את שופטי בג"ץ כאחרון בריוני לה-פמיליה. מי שהכריז מלחמת חורמה על בית המשפט העליון לא יכול להיות – ולא יהיה - מי שימנה את נשיא בית המשפט העליון הבא".
 
עוד אמר לפיד: "במדינת ישראל קם מחנה ליברלי גדול ועצום, מיליוני אזרחים אומרים לממשלה, אנחנו לא נוותר על המדינה שלנו, אנחנו לא נוותר על הציונות, אנחנו לעולם לא נוותר על העתיד של הילדים שלנו".

כזכור, השר לוין תקף את בג"ץ בעצרת הימין ואמר: "הגיע העת לבית משפט שלא מעניק זכויות למשפחות הטרוריסטים".

יאיר לפיד הרפורמה המשפטית יריב לוין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד