י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"יחסים הדוקים"

ראש המל"ל: "אם לא הרפורמה - נתניהו כבר היה מבקר בוושינגטון"

ראש המל"ל ואיש הליכוד צחי הנגבי טען בריאיון כי "מעולם לא היו יחסים אינטימיים בין ישראל לארה"ב בכל התחומים - כמו היום". על האיומים מצד מדינות האויב: "יש סיכוי שתהיה החרפה בעימות אם והמצב ייראה שישראל נמצאת במצוקה"

ראש המל"ל: "אם לא הרפורמה - נתניהו כבר היה מבקר בוושינגטון"
נתניהו במליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש המל"ל צחי הנגבי התייחס בריאיון ל"אולפן שישי" ליחסים בין ישראל לארה"ב - שנמצאים במשבר בתקופה האחרונה: "ברור לי שאם לא הייתה רפורמה משפטית - נתניהו היה כבר בבית הלבן. האם ביקור כזה הוא בעל רלוונטיות? לא. מערכת היחסים הדוקה ביותר".

עוד הוסיף הנגבי: "מעולם לא היו יחסים אינטימיים בין ישראל לארה"ב בכל התחומים - כמו היום. ביידן שולח כל הזמן לישראל את בכירי הממשל האמריקני".

בעניין הערכת המצב של המל"ל על רקע הרפורמה המשפטית אמר הנגבי: "יש תעוזה והתרסה גוברת והולכת אצל כלל הזירות מסביבנו מתוך תחושה שמדינת ישראל מתפוררת". עם זאת, הנגבי הבהיר כי מדינות האויב לא צפויות לפתוח במלחמה בעקבות המשבר במדינה.

עוד אמר הנגבי: "השסע בישראל מתפרש אצל אויבנו כחולשה, נבהיר להם שאין חולשה כזאת. אנחנו מעריכים שהמשבר עלול להוביל לפעולות שלא נשקלו בעבר, כמו הפיגוע במגידו שכשל. כל הזירות מורתעות ממלחמה, אבל יש סיכוי שתהיה החרפה בעימות אם והמצב ייראה שישראל נמצאת במצוקה".

צחי הנגבי ארה"ב נתניהו הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד