כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"שנתראה בשמחות"

אחרי 25 שנה: מגיש הערוץ הודיע על פרישה

אחרי 25 שנות הגשה ובגיל 51, הודיע איש התקשורת אורן וייגנפלד על פרישתו מ'חדשות 12'. ב-15 השנים האחרונות הגיש את "מהדורה הראשונה" מידי ערב בשעה 16:00 עד לחודשים האחרונים

אחרי 25 שנה: מגיש הערוץ הודיע על פרישה
אורן וייגנפלד צילום: צילום מסך חדשות 12

תם עידן ב'חדשות 12': מגיש "מהדורה ראשונה" אורן וייגנפלד הודיע על פרישה מהערוץ, אחרי כמה חודשים שבהם נעדר מהמסך והוחלף על ידי עיתונאים ומגישים צעירים אחרים בערוץ.

וייגנפלד בן ה-51 עבד בשורת תפקידים בערוץ וטיפס מעלה מעלה עד להגשת 'מהדורה ראשונה' מדי יום בשעה 16:00 מאז שנת 2007 ועד לחודשים האחרונים כאמור. ביום שישי כתב לחבריו בקבוצת הוואטסאפ של 'חדשות 12': "חברים יקרים, זאת היתה חוויית חיים מופלאה. שנתראה בשמחות".

מנכ"ל 'חדשות 12' אבי וייס מסר: "ברצוני להודות לאורן על יותר מ25 שנים של עבודה משובחת. אורן הוא מהמגישים הותיקים שלנו - שהמציא וביסס תכנית אקטואליה שפתחה את לוח השידורים היומי של חברת החדשות והיוותה עוגן חדשותי מרכזי בלוח השידורים של ערוץ 2 ובהמשך - ערוץ 12".

לסיום הוסיף: "בשמי ובשם כל העובדות והעובדים בחברה ובשם הצופות והצופים אני רוצה להודות לאורן על שנים ארוכות, טובות ומרובות הישגים עיתונאיים וטלוויזיוניים ולאחל לו הצלחה גדולה בהמשך".

אורן וייגנפלד פרישה ערוץ 12 חדשות 12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד