כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הנהג התקשר למשטרה והתלונן

זו הנהגת העבריינית שאחראית לתאונה הקטלנית

הלילה התיר בית המשפט לפרסם את שמה של הנהגת הצעירה שנהגה תחת השפעת סמים ואלכוהול וביצעה את תאונת ההתנגשות ברכבה של משפחת דומנוביץ, בה נהרג הפעוט מעיין ז"ל ונפצעו עוד כמה מבני המשפחה | בעבר נשלל רישיונה לשלושה חודשים 

זו הנהגת העבריינית שאחראית לתאונה הקטלנית
הלוויתו של הפעוט מעיין ז"ל צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

התאונה בערבה בה נהרג הפעוט מעיין דומנוביץ ז"ל. איש לא נשאר אדיש ואף הצטמרר נוכח תמונתו של תינוק אך בן 10.5 חודשים שנהרג בתאונת דרכים מחרידה ביום העצמאות על כביש 40. 

לפי הדיווח ב'כאן', אדם שנסע אחרי הנהגת יאנה בלום, בת 25 מראשון לציון, התקשר לפני התאונה למשטרה ודיווח כי היא נוהגת בזיגזג ומסכנת את שאר משתמשי הדרך, מסתבר שההתרעה שלו לא הועילה והתוצאה כעבור דקות היתה קטלנית.

עוד דווח כי היא כבר הורשעה בעבר בנהיגה בשכרות ורישיונה נפסל לשלושה חודשים. עורכי דינה של בלום, גיא שמר ושלמה ערד, מסרו כי "היא לא זוכרת דבר מהתאונה ומבקשת להשתתף באבלה הכבד של המשפחה". עוד מסרו כי היא "מצויה במצב נפשי קשה מאוד ועם היוודע לה תוצאות התאונה היא לקתה בהלם וזעזוע".

כשהייתה בת 3, איבדה בלום את אביה בפיגוע בדולפינריום, שם שימש מאבטח בכניסה למועדון. בפוסט שפרסמה יחד עם ריאיון שנעשה עימה ביום השנה להירצחו לפני שנתיים, היא כתבה: "איך החיים יכולים להשתנות ברגע, במצמוץ" והוסיפה בפנייה לקורבנות: "נרצחתם כל כך צעירים".

מעיין ז"ל.

הלילה (מוצ"ש) התקיים דיון בעניינה בבית המשפט השלום בבאר שבע שהחליט להאריך את מעצרה עד ליום שני. החשדות המיוחסים לה המתה בקלות דעת, נהיגה בשכרות והשפעת סמים.

השופטת אמרה בדיון כי "על פי החשד, המשיבה נהגה תחת השפעת סמים ואלכוהול, כאשר היא סוטה מנתיב הנסיעה".

התגובות ברשתות החברתיות קשות מאוד נגד הנהגת העבריינית. החריפה שבהן היתה זו של ח"כ אלמוג כהן מ'עצומה יהודית' שקבע הלילה בתגובה לדיווח: "היא צריכה להירקב בכלא עד סוף ימיה, רוצחת!!!".

ביום שישי הובא הפעוט מעיין למנוחת עולמים בהשתתפות רבים מתושבי נוקדים בה מתגוררת המשפחה, כשההורים והאחים נעדרים ממעמד הפרידה המצמרר.

בתאונת הדרכים הקטלנית שהתרחשה ביום רביעי בנגב, נהרג מעין בן עשרה וחצי חודשים, בן למשפחת דומנוביץ' מהיישוב נוקדים שבמועצה האזורית גוש עציון. אחיו אורי בן ה-7 ואביו אליה בשנות ה-40 לחייו נפצעו באורח קשה מאוד. מצבם של אילה האם, נטע ושחר בני ה-6 וה-4 מוגדר בינוני.

זירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

דורון הולנדר, אחי של האם אילה, הקריא בשמה מכתב מלא אמונה וצידוק הדין: "ברוך אתה השם, אלוקינו מלך העולם דיין האמת. ברכת צידוק הדין מדברת על האמת. אבל האמת היא שלמעין שלנו קראנו מעין שלום. האמת היא שקיבלנו מהקדוש ברוך הוא 10 וחצי חודשים של שמחה ואושר והיום ערב שבת אנחנו צריכים להחזיר את המתנה הזאת. אפילו בהסתרה שבתוך ההסתרה שם נמצא השם יתברך. אנחנו מודים לקב"ה שזיכה אותנו להיות ההורים של מעין. קראנו לו מעין מקור מים חיים, מעינות שיש בארץ ישראל. הוא נהרג בעת טיול בארץ ישראל ואנו קוברים אותו בכפר עציון לצד לוחמי תש"ח שזכו להילחם על הארץ הזאת".

נהיגה בשכרות תאונה קטלנית כביש 40 יאנה בלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד