כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מפנה עורף למחנה

הרופא הבכיר על 'מחאת המיליון': "ארגון טרור קיצוני"

רופא בכיר בעולם הקרדיולוגיה שמייחס את עצמו כאיש ימין, יוצא נגד מחאת המיליון שקיים הימין ביום חמישי בירושלים. "הפגנת הימין הקיצוני שברה אותי לחלוטין ולא הייתה מביישת שום ארגון טרור או את משמרות המהפכה האיראניים". כתב

הרופא הבכיר על 'מחאת המיליון': "ארגון טרור קיצוני"
"מחאת המיליון" הפגנת הימין בירושלים צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

מנהל המערך הקרדיולוגי בבית החולים שיבא-תל השומר, פרופסור עמית שגב, יצא נגד הפגנת התמיכה ברפורמה שהתקיימה ביום חמישי בירושלים: "לא הייתה מביישת ארגון טרור קיצוני", כתב. שגב, שמכנה עצמו איש ימין, כתב את הדברים בדף הפייסבוק שלו אחרי "הרבה זמן בו הרגשתי שעליי להיות ממלכתי, קראתי להידברות ונמנעתי מהשתתפות בהפגנות".

"הפגנת הימין הקיצוני (כן קיצוני, הם לא הימין הליברלי שסמלה תנועת החירות בה הייתי פעיל כנוער הליכוד) הנוראית אתמול שברה אותי לחלוטין ולא הייתה מביישת שום ארגון טרור או את משמרות המהפכה האיראניים".

פרופ' עמית שגב. (מתוך דף הפייסבוק שלו)

שגב התרעם על כך שהמפגינים דרכו על תמונותיהם של שופטי בג"ץ: "השופטים האלו הם שומרי הסף, הם הערכאה המשפטית האחרונה, להזכיר רק כדוגמא - הם אלו שאישרו וכפו על המועצה הדתית בירוחם להכניס אישה דתיה ראשונה לשורותיה ועוד החלטות ששמרו עליכם".

"תתביישו", סיכם שגב, "חבורה של פרחחים שהשתלטה על המדינה במקרה, בזכות חברים שלי נאיבים שהצביעו לליכוד והיום רוצים 'לקבור את עצמם'".

אם אתם תוהים, הפרופסור עמית שגב מצא לו בית חדש כשהוא מסיים אתה הפוסט "להתראות בקפלן", הלא הוא מעוז ההפגנות העיקרי מדי מוצאי שבת בתל אביב נגד הרפורמה המשפטית.

ארגון טרור משמרות המהפכה ימין קיצוני מחאת המיליון עמית שגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד