כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

TGI: מרדכי לביא מנצח את המהדורות המרכזיות

"שמונה עד עשר" בהגשת מרדכי לביא ברדיו 'קול ברמה', הינה תוכנית הבוקר המואזנת ביותר ברדיו האזורי

TGI: מרדכי לביא מנצח את המהדורות המרכזיות

על פי המסתמן מסקר TGI, התרחשה מהפכה דרמטית בהרגלי האזנה לרדיו החרדי: תוכנית הבוקר האקטואלית "שמונה עד עשר", בהגשת מרדכי לביא ובעריכת אייל ראובן, המשודרת ברדיו "קול ברמה", הדיחה את המהדורות המרכזיות מצמרת הרייטינג.

הסקר, שבדק את הרגלי האזנה בחציה הראשון של שנת 2014, גילה כי בין השעות 8:00 ל-10:00 בבוקר, התוכנית "שמונה עד עשר", היא המואזנת ביותר מבין כל התוכניות בתחנות הרדיו האזורי בישראל. בשעה הראשונה גורפת התוכנית 3.22%, שהם למעלה מ-133 אלף מאזינים, ובשנייה 2.35% - קצת פחות ממאה אלף מאזינים.

"שמונה עד עשר" גוברת בין היתר על תוכניתם של טל ואביעד שזוכה ל-2.06 אחוזי האזנה ו"משעל על הבוקר" שזוכה ל-1.58 אחוזי האזנה בלבד.

עוד עולה מנתוני הסקר, כי במחוז ירושלים מניבה "שמונה עד עשר" את הרייטינג הגבוה יותר בארץ עם 8.97% ו-8.70% בהתאמה. בכך היא עוברת בין 8:00-10:00 גם את התחנות הארציות, בהן רשת ב' שהניבה 6.79% ו-3.80 בהתאמה, גלי צה"ל עם 5.43% ו-5.16% וגלגל"צ עם 3.53% ו-3.43%.

בנוסף, נתוני הסקר מגלים כי התוכנית "שמונה עד עשר" בהגשת מוטי לביא הינה תוכנית האקטואליה הכי מואזנת במגזר החרדי, מבין כל תוכניות האקטואליה בתחנות הרדיו.

דירוג תוכניות האקטואליה במגזר החרדי:
במקום הראשון: "שמונה עד עשר" בהגשת מרדכי לביא המשודרת ברדיו "קול ברמה" עם למעלה מ-133 אלף מאזינים בשעה הראשונה וקצת פחות ממאה אלף מאזינים בשעה השנייה.

במקום השני: "אחת בצהריים" בהגשת רונן כץ המשודרת ברדיו "קול ברמה" עם 81.6 אלף מאזינים.

במקום השלישי: "המהדורה המרכזית" של "קול ברמה" עם 79.2 אלף מאזינים בשעה הראשונה (19:00) ו-78.3 אלף מאזינים בשעה השניה (20:00). יש לציין כי תוכנית זו בהגשת אבי מימרן הציגה בעבר נתוני רייטינג מרשימים ובפער גדול מול "קול חי".

במקום הרביעי: "המהדורה המרכזית" של "קול חי" עם 73.9 אלף מאזינים בשעה הראשונה (19:00) ו-54.8 אלף מאזינים בשעה השניה (20:00)

ובמקום האחרון: "התעוררות" בהגשת ידידה מאיר ב"קול חי" עם 53.5 אלף מאזינים בשעה הראשונה (07:00 בבוקר) ו-69.4 אלף מאזינים בשעה השניה.

התוכנית "שמונה עד עשר" עלתה לאוויר לפני שלוש שנים ומידי בוקר מתראיינים בה שרים, אישי ציבור ובכירים בנושאי אקטואליה שונים. מספר ראיונות ששודרו בתוכנית זכו לתהודה בכל כלי התקשורת בארץ ואף בעולם, הזכורים בהם היו אריה דרעי שקרא בשידור "אוי לנו" על זוגתו הנורבגית של יאיר נתניהו וח"כ מיקי לוי שכינה בשידור את החרדים "טפילים".

מרדכי לביא החל בהגשת התוכנית לפני שלוש שנים לאחר שעזב את הגשת המהדורה המרכזית ברדיו "קול חי", כאשר רבים הרימו גבה לנוכח הצעד הדרמטי בהגשת תוכנית אקטואליה חרדית בשעות הבוקר, רצועת שידור שלא הייתה נהוגה עד כה מאחר והרגלי ההאזנה של הציבור החרדי היו עד אז רק בשעות הערב.

תחנת "קול ברמה" שהוקמה לפני חמש שנים הפכה במהרה לתחנה החרדית המואזנת ביותר בישראל. על פי סקר TGI שפורסם בחודש שעבר, קול ברמה היא התחנה החרדית המואזנת ביותר עם 6.1 אחוזי האזנה.

מנכ"ל רדיו קול ברמה אריאל דרעי אומר, כי "מדובר בנתונים חסרי תקדים במדיה החרדית. מרדכי לביא פורץ את תקרת הזכוכית של המגזר. ההאזנה לתכניתו מזנקת לגבהים, חוצה מגזרים, עדות וקהלים מכל הסוגים. זו ההוכחה שכאשר עושים רדיו מקצועי, השמים הם הגבול. אנו גאים על כך".

עורך התוכנית אייל ראובן מסר בתגובה: "סיפוק גדול לראות ברכה בעמלנו ולהיות חלק מההצלחה חסרת התקדים של התוכנית שהפכה בתוך שלוש שנים, בהגשתו של מרדכי לביא, לתוכנית מובילה שמצליחה לקבוע סדר יום במגזר החרדי".
לביא בוקר מאזין עשר רדיו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד