כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
נתניהו מכנס דיון

ביטן על התייקרות החלב: "מציע לחרדים להתעשת ולטפל גם ביוקר המחייה"

נתניהו יכנס דיון בנושא מחירי החלב. בדיון ישתתפו השרים סמוטריץ' ודיכטר. בתוך כך, יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ ביטן התייחס לעליית מחירי בחלב ומתח ביקורת על החרדים: "אני לא מבין את החרדים שלהם משפחות ברוכות ילדים ולא מעניין אותם שמחיר החלב יהיה גבוה", אמר

ביטן על התייקרות החלב: "מציע לחרדים להתעשת ולטפל גם ביוקר המחייה"
ח"כ דוד ביטן בראשות ועדת הכלכלה צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

ראש הממשלה בנימין נתניהו יכנס הבוקר (ראשון) דיון על מחירי החלב, בהשתתפות שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ושר החקלאות אבי דיכטר. בדיון הם ינסו למצוא פתרון מוסכם מול המחלבות שידחה חצי מההעלאה במחירים.

בתוך כך, יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ דוד ביטן התייחס להעלאת מחריר החלב ומתח ביקורת על הנציגים החרדים שלא מפעילים לחץ בנושא. "מציע לחרדים להתעשת".

ביטן אמר בפתח ישיבת ועדת הכלכלה: "שר האוצר הבטיח לי שהוא יצמצם את העלייה בחצי והוא אכן עשה זאת, אבל עם זאת אני שומע שביוני שוב יעלו המחירים בחצי השני וזה לא רציני".

לדבריו, "מה שהאוצר צריך לעשות זה לתת למחלבות סיוע של 100 מיליון שקל, כמו שעושים עם מחיר הדלק שהאוצר נתן הנחה במס וספג את ההעלאה, עד שהמחיר יתחיל לרדת בעולם. אני מבין שמדובר על כך שבקרוב תהייה ירידה של 5 אחוז בתשומות".

עוד מר ביטן: "בנוסף, אני לא מבין את החרדים שלהם משפחות ברוכות ילדים ולא מעניין אותם שמחיר החלב יהיה גבוה או לא. הם יכולים להפעיל לחצים פוליטיים גם על זה, שלא לדבר על זה שהורדנו את המס על השתייה הממותקת וקוקה קולה העלתה מחיר, אז גם הפסדנו מס וגם שילמנו יותר".

לדבריו, "אני מציע לחרדים להתעשת ולטפל גם ביוקר המחייה", אמר ביטן.

דוד ביטן מחירי החלב בנימין נתניהו אבי דיכטר בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד