כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"גדולי התורה הזדעזעו"

ה' ירחם: גילתה גידול מסוכן בגזע המוח כחצי שנה אחרי החתונה

הסיפור של תמר בת ה-21 לא ישאיר אתכם אדישים • הזוג הצעיר והמאושר נכנס לבית החולים בגלל כאבי גב, ולא ידע עם מה הוא עומד להתמודד • כשכל החיים עדו פרושים לפניהם, נאלצת הרעייה הטרייה לעבור ניתוח מורכב ומסוכן • "גדולי התורה הזדעזעו"

ה' ירחם: גילתה גידול מסוכן בגזע המוח כחצי שנה אחרי החתונה
בית חולים צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

מקרה רפואי חריג הובא בימים האחרונים לידיעתם של גדולי התורה וראשי עסקני הצדקה, לאחר שהתברר כי אשה צעירה, תמר בת ה-21, נאלצת לעבור ניתוח מורכב מאוד במרכז הרפואי בבוסטון שבארה"ב, לאחר שגידול שפיר התגלה בסמוך לגזע המוח שלה, ויש צורך להסיר אותו בהקדם האפשרי, בניתוח שעלותו כמיליון וחצי שקלים.

מצילים את האישה הצעירה>>>

בני הזוג כבר התמודדו בכוחות עצמם עם החלק הראשון של המקרה, כשמגבה של תמר הוסרו שני גידולים, שפירים גם הם, שגרמו לה לכאבי גב עזים.

בשלב זה לא ברור מה גרם לצמיחת הגידולים, אבל הרופאים שמטפלים במקרה מסבירים שלעיתים מתחוללת תופעה של צמיחת מספר גידולים במקביל, ואין מנוס אלא להסיר אותם: "לאחר מכן ניתן לחזור לשגרת חיים מלאה", הם מסבירים.

מאחר ומדובר בניתוח סמוך מאוד לגזע המוח, הסיכון הטמון בו גבוה במיוחד, ולכן המליצו הרופאים בארץ שלא להתפשר ולפנות לרופאים הטובים בעולם, כדי שבעז"ה הניתוח יעבור בהצלחה ותמר תוכל לחזור לשגרת חיים מלאה, ולהמשיך את החיים 'לפי התוכנית'...

השלב הבא היה פעילות מול קופת החולים שאכן הבינה את חשיבות הניתוח, ולאחר בדיקה סיכויים הגיעו מנהליה למסקנה המתבקשת כי מדובר בניתוח מציל חיים. אם היא לא תעבור אותו מצבה יוסיף להיות גרוע יותר ויותר. אם היא תעבור את הניתוח, היא צפויה לחזור לשגרת חיים מלאה בבריאות ובשלווה בעזרת ה'.

בהתאם לכך אישרה הקופה סכום חריג מאוד של מיליון שקלים לטיפול בארה"ב.

כעת נדרשים בני הזוג להשיג בעצמם רק חלק 'קטן' מהעלויות. 500 אלף שקלים בלבד...

בבית החולים בבוסטון אמרו להם שמרגע ביצוע ההעברה ועד הכניסה לחדר הניתוח יעברו בערך חמישה ימים, אבל כדי לקבוע תור לניתוחיש צורך לבצע את ההעברה מראש.

גדולי התורה וצדיקי הדור שנחשפו למקרה הזדעזעו ופנו בתחינה לציבור היקר שישתדל להשתתף ולסייע, איש איש כמיטב יכולתו.

בני המשפחה מבקשים בכל פה להתפלל עבור תמר בת מרים לאה, שסובלת מכאבים עזים ונמצאת בסכנת חיים, תמר בת מרים לאה לרפואה שלמה במהרה בתוך שאר חולי ישראל.

מצילים את האישה הצעירה>>>


גידול קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד