כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

כך תתאימו מצבר לרכב שלכם

קיימים שלל סוגים של מצברים, שלכל אחד מהם יתרונות וחסרונות משלו, והבחירה הנכונה תלויה בצרכי הרכב שלכם ובהרגלי הנהיגה שלכם

כך תתאימו מצבר לרכב שלכם
מצבר לרכב צילום: FREEPIK

בחירת הסוג הנכון של מצבר לרכב שלכם חשובה ביותר לתפקודו התקין. קיימים שלל סוגים של מצברים, שלכל אחד מהם יתרונות וחסרונות משלו, והבחירה הנכונה תלויה בצרכי הרכב שלכם ובהרגלי הנהיגה שלכם. ריכזנו עבורכם מספר גורמים שמומלץ לקחת בחשבון בעת התאמת מצבר לרכב שלכם.

סוג הרכב שברשותכם

קיימים סוגי מצברים לרכב שונים ולכל רכב יתאים סוג מצבר שונה וזאת בהתאם לדרישות של המערכות החשמליות השונות שבו. מכוניות חדישות יותר לדוגמה ידרשו מצברים חזקים ומתוחכמים ביותר בעוד רכבים ישנים יותר יוכלו להסתדר עם פחות. מצבר שנפ 55 אמפר לדוגמה יוכל להתאים להמון רכבים פרטיים קטנים בעוד מצבר 60 אמפר יתאים כבר לרכבים גדולים. כדי לדעת איזה סוג מתאים לרכב שלכם ניתן להתייעץ עם מומחה או לקרוא את המדריך הראשוני שמצורף לרכב שלכם.

הרגלי הנהיגה שלכם והדרישות המוטלות על המצבר

אם אתם משתמשים ברכב הרבה ונוהגים להשתמש בו גם בין נסיעות כשהוא לא פועל על דלק- אתם כנראה זקוקים לחשמל רב יותר, ועל כן תצטרכו להשקיע ברכישת מצבר לרכב v12 איכותי וחזק יותר. לעומת זאת, אם הרגלי הנהיגה שלכם נוטים לנסיעה מינימלית ואתם לא שוהים הרבה ברכב, גם מצבר שנפ 55 אמפר יוכל לעשות את העבודה.

מצבר לפי יצרן

ניתן גם לבחור מצבר לפי יצרן וכך תוכלו להבטיח שהמצבר שלכם הוא איכותי ויחזיק מעמד לזמן רב. חברות שונות מוכרות מצבר לרכב v12 שיכול להתאים עבורכם. רק וודאו קודם לכן שהיצרן שאתם בוחרים הוא אכן בעל מוניטין חיובי.

תקציב

בסופו של דבר, בעת התאמת מצבר לרכב חשוב גם לוודא שהעלות שלו מתאימה לכם. כמובן שאתם תרצו לרכוש את המצבר האיכותי ביותר, אך לפעמים הוא יעלה יותר כסף והרכב שלכם יוכל להסתפק עם אחד דומה אבל שעולה פחות.

איפה רוכשים מצבר?

אם אתם מחפשים מצברים לרכב שיגיעו אליכם עד לבית, אתם מוזמנים לבצע הזמנה דרך שיא המצבר- מצבר עד הבית. תוכלו להתייעץ עם אנשי המקצוע של החנות כדי לבחור בין מצבר 60 אמפר, 75 אמפר וכדומה!

מצבר מצבר לרכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד