כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
המענה המושלם

חידוש פורץ דרך של 'נתיב מובייל' בשוק הסמארטפונים הכשרים

חברת הסלולר הכשר המובילה 'נתיב מובייל' משיקה את הגרסה הכשרה של הסמארטפונים החדשים, ביניהם המכשיר עטור השבחים Galaxy M54 ועוד דגמים חדשים בסדרת גלקסי A שמעניקים את המענה המושלם ללקוחות המעוניינים להתחדש במכשיר משוכלל בלי להכניס יד עמוקה מדי לכיס

חידוש פורץ דרך של 'נתיב מובייל' בשוק הסמארטפונים הכשרים
גלקסי M54 צילום: מתוך אתר סמסונג

'נתיב מובייל' ממשיכה לשבור את שוק הסמארטפונים הכשרים: אחרי שסמסונג העולמית השיקה לא מכבר את "מכשירי הביניים"  ו-Galaxy A14, Galaxy A54, Galaxy A34, Galaxy M54 המעניקים את המענה המושלם לרבבות משתמשי סלולר שמחפשים את הסמארטפון שיעניק לכם את התמורה הטובה ביותר למחיר, בחברת הסלולר הכשר המובילה, השיקו את המכשירים גם כן בגרסתם הכשרה והמוגנת, זאת הודות לשיתוף הפעולה העולמי בין נתיב מובייל לענקית הטכנולוגיה סמסונג, המאפשר לה להקדים את השקת המכשירים הרבה לפני שאר ספקיות הסלולר הכשרות.

גולת הכותרת מתוך הרשימה לעיל היא ללא ספק השקת Galaxy M54, המהווה תת סדרה חדשה, המציגה מגוון ענק של שדרוגים, לרבות קצב רענון מהיר וכן מצלמה ראשית ברזולוציה של 108 מגה-פיקסל עם חיישן ייצוב אופטי, כשלצידה מצלמת רוחב עם חיישן 8 מגה-פיקסל וכן עוד מצלמת 2 מגה-פיקסל לצילומי מאקרו. לשם השוואה, ה-Galaxy A54 מצויד במסך 6.4 אינץ’ ומצלמה ראשית עם חיישן 50 מגה-פיקסל.

בנוסף הגלקסי M54 מגיע עם סוללה גדולה במיוחד - 6,000 מילי-אמפר.

נפח האחסון גם גדל באופן משמעותי ב-Galaxy M54 שמגיע עם אופציה ל-256 ג'יגה אחסון פנימי.


הסכם שיתוף הפעולה מול סמסונג מעניק רובד מקצועי נוסף לשירותי נתיב מובייל, שיכולה להטמיע את מערכות ההגנה והסינון המתקדמות שלה בתוך מכשירי סמסונג, בלי לפגוע במערכת ההפעלה שלהם.

כמו כן, הקידמה הטכנולוגית של 'נתיב מובייל' באה לידי ביטוי בשירותי ההגנה המתקדמים, המעניקים לכם ביטחון מלא במהלך הגלישה, כולל שירות הגנה online עבור פתיחת אפליקציות בצורה מוגנת.

לעתים קרובות אנו שומעים אנשים התרים אחר "מכשיר טוב שהוא לא יקר מדי", השקת הסדרה החדשה מציעה מענה מושלם ועונה היטב להגדרה הזו, כשהיא מספקת מגוון אופציות טכנולוגיות מתקדמות, לצד עלות סבירה בהחלט של המכשירים.

נתיב סלולר כשר גלקסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד