כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"אני יודע לירות"

הנשיא האוקראיני חשף כי הוא תכנן להילחם עד המוות

זה מה שזלנסקי היה עושה אילו הרוסים היו מסתערים על המפקדה שלו בקייב. הנשיא האוקראיני גילה כי הוא תמיד נושא אקדח ושהוא היה נלחם עד מוות אם הרוסים היו תוקפים את בית הנשיא

הנשיא האוקראיני חשף כי הוא תכנן להילחם עד המוות
נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי צילום: דוברות בית הנשיא

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר כי הוא נושא אקדח והיה נלחם עד מוות יחד עם המעגל הפנימי שלו אם הרוסים היו מסתערים על המפקדה שלו בקייב בתחילת המלחמה. "אני יודע לירות" אמר "אתה יכול לדמיין כותרת חדשות כמו 'הרוסים תופסים את נשיא אוקראינה'? זו בושה. אני חושב שזה היה בושה".

בימים הראשונים לאחר פתיחת המבצע הצבאי הרוסי ב-24 בפברואר 2022, גורמים רשמיים אוקראינים אמרו כי יחידות המודיעין הרוסי ניסו להסתער על קייב אך הובסו ולא הצליחו להגיע לרחוב פנקובה במרכז העיר, שם ממוקמים משרדי הנשיא.

יחידות רוסיות אחרות פתחו במתקפה בפאתי קייב, אך לא הצליחו להתקדם. גורמים רשמיים דיווחו גם על כמה ניסיונות חבלה כושלים בתוך העיר. "אני חושב שאם הם היו נכנסים לבניין הממשל, לא היינו כאן", אמר זלנסקי. לא היה ברור לאילו יחידות רוסיות הוא התכוון.

הוא הוסיף, "אף אחד לא יכול היה להיתפס כי הייתה לנו הגנה מוכנה בנחישות ברחוב פנקובה. היינו שם עד הסוף".

כשנשאל אם נשא אקדח והתאמן להשתמש בו, השיב שכן, הוא נשאל לגבי התכנון שלו לגבי השימוש באקדח ואמר, "לא, לא, לא. לא לירות בעצמי. בהחלט לירות בחזרה".

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר זלנסקי קייב אקדח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד