כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
סערת הרפורמה

ביטן מאשים את החרדים: "הכול בגללכם, אתם לא קשורים"

יו"ר ועדת הכלכלה האשים את החרדים בוועדת הכלכלה ואמר: "הכול בגללכם ואתם לא קשורים". ביטן הוסיף: "הליכוד צריך לעשות דברים שקשורים ליוקר המחייה, לא רק פסקת התגברות". גפני השיב: "אם פסקת ההתגברות שזה אכפת לנו, למה יריב לוין לא עוסק בזה? למה הוא עוסק במינוי השופטים?"

ביטן מאשים את החרדים: "הכול בגללכם, אתם לא קשורים"
ח"כ דוד ביטן בראשות ועדת הכלכלה צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

ח"כ דוד ביטן האשים היום (ראשון) את המפלגות החרדיות בוועדת הכלכלה ואמר: "הכול בגללכם ואתם לא קשורים. פסקת ההתגברות לא קשורה אליכם, לא קשורה לחוק הגיוס? הליכוד צריך לעשות דברים שקשורים ליוקר המחייה, לא רק פסקת התגברות".

ח"כ ינון אזולאי עקץ אותו בתגובה ואמר: "דוד, תשתה כוס, תירגע". יו"ר דגל התורה תקף בתגובה: "אם פסקת ההתגברות שזה אכפת לנו, למה יריב לוין לא עוסק בזה? למה הוא עוסק במינוי השופטים?".

ביטן הגיב: "גם הוא יש לו דרישות. ביטן הוסיף: "אני התייחסתי למהירות שרצו לעשות את זה".

גפני תהה בפני ביטן: "את פסקת ההתגברות עשו במהירות?", והוסיף, "תאשים את הליכוד, לא אותנו. אתה אמרת לנו לחכת עם הליכוד הלכנו עם הליכוד".

יו"ר ועדת הכלכלה אמר בתגובה: "אתם צריכים ללכת רק עם הליכוד, אבל הליכוד צריכים לעשות דברים שקשורים ליוקר המחיה".

נזכיר כי בימים האחרונים ביטן מרבה להאשים את החרדים. אמש בריאיון לערוץ 12 טען כי הרפורמה נעשתה במהירות בגלל החרדים. "זו לא הרפורמה שרצינו, היא נעשתה במהירות בגלל שזה היה חשוב לחרדים", אמר.

בנוסף, הבוקר התייחס ביטן לעליית מחירי החלב וביקר את הנציגים החרדים: "בנוסף, אני לא מבין את החרדים שלהם משפחות ברוכות ילדים ולא מעניין אותם שמחיר החלב יהיה גבוה או לא. הם יכולים להפעיל לחצים פוליטיים גם על זה, שלא לדבר על זה שהורדנו את המס על השתייה הממותקת וקוקה קולה העלתה מחיר, אז גם הפסדנו מס וגם שילמנו יותר", אמר.

לדבריו, "אני מציע לחרדים להתעשת ולטפל גם ביוקר המחייה", אמר ביטן.

דוד ביטן הרפורמה המשפטית ועדת הכלכלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד