י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
"אנחנו בחברה טובה"

בניגוד לביידן, ההצהרה של האורח האמריקני בישראל

יו"ר בית הנבחרים קווין מקארת'י הגיב על סירובו של ביידן להזמין את רה"מ נתניהו לבית הלבן. מקארת'י ציין כי גם הוא לא נפגש עם הנשיא ביידן מאז שנכנס לתפקידו לפני 80 יום: "הוא מתייחס אליי באותה צורה. כנראה שאנחנו בחברה טובה"  

בניגוד לביידן, ההצהרה של האורח האמריקני בישראל
קווין מקארתי בכנסת צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

יו"ר בית הנבחרים של ארצות הברית, קווין מקארת'י, הציב אולטימטום בפני הנשיא ג'ו ביידן ואמר: "אם הוא לא יזמין את נתניהו לבית הלבן בקרוב, אני אזמין אותו לקונגרס".

מקארת'י, שנבחר לאחרונה לתפקידו נחת היום (ראשון) בישראל, בראשות משלחת דו־מפלגתית של חברי קונגרס, בכללם בכיר המפלגה הדמוקרטית, מחר צפוי מקארת'י לשאת נאום מיוחד בפתיחת כנס הקיץ של הכנסת.

הוא התייחס לכך שהנשיא ביידן מסרב להזמין את נתניהו לביקור בבית הלבן ואמר לכתב המדיני של 'ישראל היום', אריאל כהנא: "איני יודע מה בדיוק התזמון, אך אם זה יקרה אני אזמין אותו לבוא לפגוש אותי בבית הנבחרים. הוא (נתניהו) חבר יקר, וכראש ממשלה של מדינה שיש לנו איתה את הקשרים הטובים ביותר, אני חושב שהביקור צריך לקרות בקרוב".

מקארת'י ציין כי גם הוא לא נפגש עם הנשיא ביידן מאז שנכנס לתפקידו לפני 80 יום: "הוא מתייחס אליי באותה צורה. כנראה שאנחנו (נתניהו והוא) בחברה טובה".

 

 

קווין מקארת'י ראש הממשלה נתניהו ג'ו ביידן בית הנבחרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד