כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"אני לא ברמה שלכם"

"הלכה לערוץ שיורק עליה": עימות בין ינון מגל למאי גולן

העיתונאי ינון מגל תקף את השרה מאי גולן על הריאיון שהעניקה לחדשות 12: "עוד אחת שמעדיפה להתראיין בערוץ שיורק עליה". היא לא נותרה חייבת

"הלכה לערוץ שיורק עליה": עימות בין ינון מגל למאי גולן
ינון מגל צילום: מתוך שידורי רדיו 103FM

עיתונאי הימין ינון מגל והשרה לקידום מעמד האישה מאי גולן התעמתו אמש (ראשון) בטוויטר בעקבות ריאיון שהעניקה האחרונה לפרשן ערוץ 12 עמית סגל.

מגל, התייחס בטוויטר לריאיון שהעניקה גולן לעמית סגל בו מתחה בין היתר ביקורת על נתניהו שהתקפל וביטל את מינויה לקונסולית בניו יורק, וכתב: "עוד אחת שמעדיפה להתראיין בערוץ שיורק עליה".

השרה גולן הגיבה למגל, המשיכה בקו המתמסכן וכתבה: "מתי הזמנת אותי לתכנית שלך אי פעם רק תזכיר לי? אהה זהו שאף פעם. אני לא "ברמה" שלכם כנראה.. אל תלך לשם ינון כי במקרה הזה הצביעות חוגגת".

מגל השיב לה: היי מאי בתכנית אצלנו התארחו רק שרים (חוץ מיו"ר הקואליציה) וכמובן ראש הממשלה. לא חברי כנסת. אבל כידוע יש עוד תכניות בערוץ.
יש את המהדורה, יש את ברדוגו, יש את ריקלין, ועוד.. אבל את העדפת להתראיין בערוץ שיורק עליך ויורק ערב ערב על המצביעים שלך... החלטה שלך. שיהיה לך בהצלחה".

השרה לקידום מעמד האישה, מאי גולן האשימה בריאיון לעמית סגל ב'חדשות 12' את חבריה השרים בהדלפות נגדה, ובתדרוך בשם ראש הממשלה כי היא לא עתידה לכהן בתפקיד הקונסולית. "ישנם סוכני כאוס בממשלת ישראל, אין ספק. סוכנים שהסטייה שלהם זה להדליף חצאי אמיתות, רבעי שקרים דמיונות מופרכים. המטרה שלהם היא ליצור קודם כל כאוס בקרבת ראש הממשלה; ההדלפה הראשונה הגיעה משר", טענה גולן.

על האפשרות שההצעה הייתה ניסיון לפתור משבר פוליטי השיבה גולן: "מה שלא יודעים עליי, כל הגזענים האולטימטיביים, המתנשאים למיניהם והפרשנים באולפנים - זה שאני מסבירנית יותר טובה משהם אי-פעם חלמו. זה מה שראש הממשלה באמת יודע, בהשוואה לאחרים". עוד הוסיפה: "אם הייתי מקבלת את התפקיד הזה - הייתי הקונסולית הטובה ביותר".

ינון מגל מאי גולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד