כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"זה המקום הנכון"

מאות הפגינו מול בית של אהרן ברק

מאות מפגינים נגד הרפורמה התקבצו סמוך לביתו של נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרן ברק. אחד המפגינים אמר כי "כולם מתייעצים עם ברק. הוא האב הרוחני, זה המקום הנכון". מולם התייצבו כ-50 מתומכי הרפורמה

מאות הפגינו מול בית של אהרן ברק
מחאת ימין בעד הרפורמה צילום: גילי יערי, פלאש 90

מאות מתנגדי הרפורמה המשפטית בהם פעילי מחאת המילואימניקים ואחים לנשק, הפגינו אמש (ראשון) מחוץ לביתו של נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרן ברק בתל אביב.

יפתח גולוב, ממובילי מחאת אחים לנשק, אמר: "אנחנו, שתמיד נמצאים בחזית האש, נמצאים גם הפעם בחזית האש, כדי להגן על היסודות של הדמוקרטיה הישראלית". על הבחירה לערוך את ההפגנה סמוך לביתו של ברק, אמר כי "זאת סגירת המעגל שלנו. מבחינתו הוא סמל לשוויון, לאחווה, לרעות".

מן העבר השני הפגינו כ-50 תומכי הרפורמה המשפטית, שמחו נגד המהפכה המשפטית של ברק. איציק בלזר, שהגיע מירושלים אמר: "הגעתי כדי לומר לאהרן ברק שאנחנו מבקשים רפורמה משפטית, כדי שתהיה דמוקרטיה אמיתית במדינת ישראל. הגיע הזמן שנהיה כמו שאר מדינות העולם, שתהיה לנו השפעה על שלוש רשויות השלטון בישראל, גם על הרשות המחוקקת גם העל הרשות המבצעת וגם על הרשות השופטת. זה מה שעושה הרפורמה המשפטית".

עוד הוסיף: "אנחנו במקום הנכון, מכאן צריך לבוא השינוי. הוא איש משכיל, הוא מבין מה אנחנו אומרים. למדתי עכשיו בחודש אחד משפט חוקתי ישראלי ואמריקני, אני בטוח שהוא מכיר את זה הרבה שנים, הוא יודע שאין תקדים למה שקורה היום בישראל".

הרפורמה המשפטית אהרון ברק הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד