י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"הבטחנו שנילחם"

גפני: "לא אוהב את עליית מחירי החלב"

יו"ר ועדת הכספים התייחס לעליית מחירי החלב ואמר: "אני לא אוהב את עליית מחירי החלב". לדברי גפני, "הבטחנו שנוזיל מחירים ונלחם ביוקר המחייה"

גפני: "לא אוהב את עליית מחירי החלב"
משה גפני צילום: תומר נויברג, פלאש 90

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, התייחס הבוקר (ראשון) בפתח דיון בנושא תקציב משרד הכלכלה והתעשייה לשנים 23-24, בהשתתפות שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת, לעליית מחירי החלב ואמר: "שיש בעיה עם מפעל בכל מקום בארץ אנחנו נדרשים לעניין הזה, במשך כל השנים אנחנו יכולים לרשום זכויות רבות של הצלות מפעלים, גם אני וגם החברים רואים את זה שעובד נשאר בלי פרנסה ובלי עבודה, המשמעות היא לפעמים גובלת בפיקוח נפש".

גפני הוסיף: "אנחנו עושים כל דבר כדי להציל את המפעלים האלה. כבר היו לנו כמה שיחות על נושאים שעל סדר היום, אני רואה בך ידיד של התעשייה והכלכלה באופן יוצא מן הכלל".

יו"ר ועדת הכספים הבהיר: "אני לא אוהב את עליית מחירי החלב, זה לא במישרין שהמשרד שלך עוסק בזה, אבל אתה שר בכיר בנושא הכלכלי. זו פגיעה בשכבות החלשות. רציתי לעשות דיון על כך כאן, אבל זה ידון בוועדת הכלכלה".

לדבריו, "הבטחנו שנוזיל מחירים ונלחם ביוקר המחייה, אמנם משרד האוצר ושר האוצר עושים מאמצים שהעלייה לא תהייה דרמטית, אבל אנחנו לא שבעי רצון מהעניין הזה. גם לעניין מחירי הבטון והאבן והמשבר במחצבות יש צורך בהתערבות שלך".

משה גפני מחירי החלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד