כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

עוברים משרד? זה הזמן להצטייד מחדש

לאחר שסיימתם את שלב התכנון האדריכלי או מלאכת עיצוב הפנים, מוזמנים לחפש חנות ציוד משרדי ולהחליט באיזה מלאי אתם מציידים את המשרד כדי שהוא יתפקד בדרך היעילה ביותר. לפניכם מספר טיפים לבחירת ציוד למשרד חדש

עוברים משרד? זה הזמן להצטייד מחדש
משרד חדש צילום: מכלול ברמן בקמפוס בע”מ

סביבת עבודה חדשה מהווה הזדמנות למתיחת פנים, מתכנון החלל על פי הרצונות והצרכים ועד רכישת ציוד משרדי.
עליכם להחליט באיזה קונספט יהיה מעוצב המשרד בהתאם לתנאי השטח ואילוצי החלל, מספר העובדים, האם יש צורך בחללים משותפים לאינטראקציה ובעמדות עבודה יחידניות והאם יהיו מודולאריות ומתכווננות בהתאמה אישית.
לאחר שסיימתם את שלב התכנון האדריכלי או מלאכת עיצוב הפנים, מוזמנים לחפש חנות ציוד משרדי ולהחליט באיזה מלאי אתם מציידים את המשרד כדי שהוא יתפקד בדרך היעילה ביותר. לפניכם מספר טיפים לבחירת ציוד למשרד חדש:

סדר וארגון במקום הראשון
באופן טבעי עם ערמות של ניירת, משרדים נוטים לבלגן ולכאוס וכדי להפחית את הסיכויים לאי סדר במרחב כדאי לתכנן אותו בדרך יעילה יותר. לדוגמא: פתרונות אחסון דוגמת מדפים וכונניות וכן קלסרים למלאכת תיוק נבונה על פי נושאים, לקוחות, מועדים וכדומה.
חשבו איך אתם יכולים גם לחסוך במקום. למשל, באמצעות מחברת חכמה בה ניתן לכתוב לסרוק למחשב או לטלפון ולאחר מכן למחוק וחוזר חלילה או להצטייד בעטים מחיקים וכדומה.

משימות על הלוח
לוחות הם מוצר נוסף ששווה לקנות כאשר מוצאים חנות כלי כתיבה ולתלות על קירות המשרד. בין אם מדובר בלוחות מחיקים או בלוחות שעם עליהם אפשר לציין משימות חשובות, לבנות מערכת משימות, לסמן את המטלות שבוצעו ולעקוב אחר המשימות שטרם הושלמו ומדובר בפריט דקורטיבי ושימושי לכל חלל עבודה, פרטי או משותף.

הכינותי מראש – מלאי שנתי
כמו שרוכשים תיקי בית ספר לילדים ולא צריכים להחליף תיק כל פרק זמן קצר, כך גם בכל הנוגע לרכישת ציוד משרדי. אתם לא רוצים לגלות ביום לחוץ אחד בעבודה שחסרים לכם עטים או נייר מדפסת. לכן, כדאי להכין מראש רשימה של ציוד מתוך ראייה שנתית ולהתייחס לציוד בו משתמשים על בסיס יומיומי וציוד ארוך טווח כולל גיבויים ליתר ביטחון.
לצורך כך, התייחסו לתדירות השימוש במוצרים השונים, לבלאי ולשחיקה כמו למשל, בעת שימוש בעפרונות, עטים, דפים, מחברות, דיו למדפסת וכדומה. בכל מקרה, אם מראש אתם קונים כמויות גדולות יותר דאגו למקומות לאחסון.
מעבר לכמות, אל תוותרו על נושא האיכות. אתם מעוניינים להשיג את הטוב ביותר למשרד בעלויות טובות מבלי להתפשר על סטנדרטים גבוהים. מוצרים איכותיים של המותגים המובילים בתחום.

משדרגים את הפעילות העסקית
משרד חדש מהווה גם את הטיימינג האולטימטיבי לשכלל ולשדרג את הפעילות העסקית דרך ציוד משרדי מהיר ומתקדם יותר. בעיקר ציוד היקפי כמו למשל: כונן קשיח טוב יותר, מסך מחשב גדול ואיכותי יותר, מחשב נייד בעל ביצועים משופרים, מדפסת מהירה ומשוכללת במיוחד ואולי להוסיף פריטים שעד כה לא היו לכם במשרד כמו מגרסת נייר ועוד.
מומלץ לברר מראש את הצרכים מהבחינה הטכנית כדי להבין מה המפרט הטכני לו אתם זקוקים במוצרים החדשים, שישרתו אתכם בנאמנות ולאורך זמן.  

משרד ציוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד