י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אל תחמיצו

מדכדוך לעשייה: המאמנת האישית חושפת את רזי המקצוע

טובי, בוגרת תוכנית הקואצ'ינג של המאסטר צביקה עידן, משתפת ברגע המפנה ששינה את חייה ומסבירה מדוע המקצוע הזה הוא הרבה מעבר ל'ביזנעס' טהור • אל תחמיצו

מדכדוך לעשייה: המאמנת האישית חושפת את רזי המקצוע
צביקה עידן צילום: יחצ

כל אחד ואחת מאיתנו חווים קשיים בחיי היומיום שלהם. אם זה אתגר בחינוך הילדים, קושי במשפחתיות-זוגיות, חוסר ביטחון עצמי, מערכות יחסים מורכבות ולעתים מספר קשיים המשתרגים אחד בשני בו זמנית.

לפעמים אנחנו עוצרים לרגע ומרגישים שהגיע הזמן לעשות את הדברים אחרת. אלא שאם את/ה לא עובדים בלשנות את  חייכם למצב שתרצו – אז מי יעבוד בזה? אז למה בעצם לא להוביל שינוי חיובי?

הבשורה המשמחת היא כי יש מקום בו ניתנות תשובות לשאלות, מקום בו הכל יכול לקרות! ובגדול!

השאירו פרטים ותתחילו ליצור את השינוי בחייכם>>>

אלפי בוגרים ובוגרות שעברו קורס הכשרת מאמנים מקצועית אצל ה'מאסטר של המאמנים' - צביקה עידן, מדווחים על שינוי משמעותי באיכות החיים האישיים והמקצועיים שלהם. כמו גם על קבלת כלים חיוניים להתפתחות אישית, בעזרתם חוו שיפור משמעותי ומעשי במגוון תחומים, בין היתר: תקשורת בין אישית, העצמה בהורות ובזוגיות, כלים להגברת מוטיבציה, הכשרה לניהול צוות ויכולות מתקדמות לפתרון קונפליקטים.

לפי שיטתו הבלעדית של צביקה כבר יותר מ-17 שנים, הוא משלב בין הקואצ'ינג, שהוא האימון האישי הקלאסי, שעובד על כל המרחב הרגשי, לבין שיטת ה-NLP, שעובדת דרך התת מודע. ורבים אומרים שהשיטה הכתה גלים במגזר החרדי כך ששינתה באופן מהותי את חייהם של עשרות אלפים המפיקים תועלת יומיומית מהכלים שקיבלו. כאשר יש לך עוצמה, ביטחון עצמי ושלמות עצמית השמיים הם הגבול.

הפעם בחרנו להעניק זרקור מיוחד על אמא שחשה ריקנות בחייה ומצאה פתח דרך המסלול הייחודי של צביקה עידן. טובי (שם בדוי), בוגרת בית הספר של צביקה עידן מעידה כי הקורס היווה עבורה רגע מפנה בחייה. "הייתי בתקופה לא טובה לפני שהתחלתי את הקורס", מספרת בפתיחות. "הילדים כבר גדלו והבית היה ריק והרגשתי שאין לי כיוון ודרך בחיים שלי. זה הותיר בי תחושת ריקנות ודכדוך".

טובי הצטרפה למסלול הנשים של בית הספר, המתקיים במכללת "מרכז אלון" להכשרת מאמנים ומאז מודה כל יום על הצעד החשוב והמשמעותי ביותר שעשתה. הקורס מועבר בצורה מכבדת מאד, תוך כבוד , הבנה והתאמה לציבור החרדי בכלל והנשים בפרט. צביקה זמין לגמרי לשאלות במהלך השיעור ומצליח באופן סבלני במיוחד להתייחס גם לקהל הפרונטלי וגם לאלו שבזום. לא מובן מאליו בכלל.

 "ההחלטה ללמוד שם הייתה הכי חכמה בחיים שלי", מציינת בסיפוק. "שמעתי הרבה הרצאות בחיי ולמדתי ממרצים שונים אבל צביקה מסביר את הדברים בצורה מושלמת, הכי פשוטה ומובנת ועם זאת ברמה גבוהה. אני מאוד נהנית מהלמידה ממנו וחשים את הניסיון וחוכמת החיים העשירה שיש לו. השיעורים מועברים מתוך כבוד לזמנן של התלמידות, לערכיהן ולאורח חייהן".

עוד מוסיפה "בזכות החומר המרתק שהועבר על ידי צביקה בשילוב צוות המרצות המקצועי, בסיום הקורס ממש כבר הפכתי גם להיות מאמנת מקצועית ומבוקשת. כך קיבלתי שתי תמורות מאוד חשובות, גם ידע מקצועי שקידם אותי ופתח לי קריירה חדשה לאחר שנות עבודה בתחום החינוכי, וגם התחזקות, משמעות ותקווה ואיכות חיים טובה יותר. כבר תוך כדי הלימודים, הבנתי שיש לי סיכוי אמיתי לעשות משהו משמעותי עם עצמי. זה הפיח בי חיים פשוטו כמשמעו. השיטה הזאת מסייעת לך לפרוץ את תקרת הזכוכית ומעניקה לך תחושה של צמיחה והתפתחות בו זמנית".

סוד נוסף של ההצלחה של בית הספר טמון בחלוקה בין צביקה לאשתו עדנה בניהול "מרכז אלון" . שמנוהל ברגישות ובמקצועיות ובאווירה משפחתית שנותנת לנו התלמידים/ות את מיטב תשומת הלב עד הפרטים הקטנים ביותר. גם המרצות המשולבות בקורסי הנשים בהרצאות ובתרגולים מעשיים שממחישים לנו באופן פרטני איך להשתמש בכלים הנלמדים. "כל אילו ביחד נתנו הרגשה כל כך טובה, שהם בעצם סוד ההצלחה של המקום. הרגשתי בטחון שאני במקום הנכון כדי לקבל את המקסימום בדרך להיות מטפלת טובה בע"ה", משתפת טובי.

השאירו פרטים ותתחילו ליצור את השינוי בחייכם>>>


צביקה עידן מעביר שיעור • יח"צ

מה הדבר שהכי מספק אותך בעבודה כיום?

"לחולל שינוי בחיים של אנשים זה דבר מבורך ומספק מאוד כמובן. אבל בתור אחת שעברה תהליך דומה, זה אפילו מקבל משמעות נוספת מבחינתי. אני מצליחה יותר להשריש את הטיפול בקרב הלקוחות שלי. אני מזדהה עם המצב שלהם וכך מתקדמת איתם שלב אחר שלב, עד ליציאה לחירות נפשית. בחיים האישיים קיבלתי עוצמה פנימית. בהירות, רוגע ושלווה".

"אני קוראת מכאן לכל מי שרוצה להתמקצע בעבודתו וכן לאלו שמעוניינים למצוא מקצוע חדש עם תחושת שליחות ומשמעות. זאת הכתובת המדויקת עבורכם".

הקורס של צביקה עידן פונה למגוון קהלים – מנהלות סמינר, עצמאיות, מדריכות כלות, מטפלות בתחום הנפש, יועצות מכל התחומים ועוד והוא אף חוצה חוגים, גילאים ומגדרים, עם קורסים נפרדים ומותאמים לגברים ולנשים. עד היום למדו ב"מרכז אלון" אלפי תלמידים/ות ביניהם זוגות שלמדו בו זמנית בקורסים הנפרדים, שאומרים שקיבלו שפה חדשה בכל הקשור לגידול הילדים וחיי המשפחה.

"מרכז אלון" של צביקה עידן, הוא מרכז מוסמך מטעם לשכת המאמנים הישראלית ומתוך כך בסיום הקורס מקבלים התלמידים תעודה ברמה ארצית הנחשבת ביותר בשוק. התכנית פותחת אפשרויות תעסוקה חדשות או כאופציה לתעסוקה נוספת. כמו כן אפשרי גם להמשיך בלימודי ה-NLP ולהתמקצע גם כמאמן מוסמך לקואצ'ינג וגם כמאמן NLP.

ההרשמה לקורסי אייר/סיוון בעיצומה ונותרו מקומות אחרונים. זו  ההזדמנות שלכם להצטרף לפירמה המפוארת ולהכיר מקרוב את הדרך להצלחה בחייכם האישיים והמקצועיים.

קאוצ'ינג אימון אישי NLP צביקה עידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד