כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
צפו בתיעוד

שמחת התורה בכולל 'ראש פינה': 20 אברכים סיימו ש"ס תוך שנה

בכולל ומכון ראש פינה חגגו אירוע נדיר של 'מעמד 20 סיומי הש"ס', שנלמד ע"י אברכי הכולל בראשות ראש המוסדות הגאון רבי ניסים דרעי. צפו בתיעוד מהמעמד

שמחת התורה בכולל 'ראש פינה': 20 אברכים סיימו ש"ס תוך שנה
סיומי הש"ס בכולל ראש פינה צילום: באדיבות המצלם

אברכי כולל ראש פינה בראשות הגאון רבי ניסים דרעי רבה של שכונת בית וגן בירושלים, זכו לחגוג ברוב פאר והדר את גמרה של תורה, אירוע היסטורי ונדיר, 20 אברכים שזכו לסיים את כל הש"ס במשך השנה האחרונה, לע"נ ההורים ר' אליהו בן חנה ז"ל ורעייתו אסתר בת מרים ע"ה דרעי, במעמד בני משפחת דרעי, ראש המוסדות הגאון רבי ניסים דרעי, רבה של באר שבע הגאון רבי יהודה דרעי, ויו"ר ש"ס אריה דרעי.

שמחת התרה העצומה בקעה מקרב כל המשתתפים אברכי הכולל ובני המשפחה שזכו להשתתף באירוע, ממש הרגשה של קבלת התורה ומעמד הר סיני כהכנה ליום קבלת התורה.

צפו בשמחת התורה ובמתן המלגות המכובדות לאברכים לכבודה של תורה ובדבריו של אריה דרעי.

במעמד חולקה המלגה המיוחדת שניתנה לכל מסיים ש"ס בשנה סך 5,000 דולר, וכן הוקראו שמותיהם של האברכים החדשים שקיבלו על עצמם לסיים את הש"ס בשנה הבאה עד ט' אייר תשפ"ד, וכן עוד 20 אברכים ובני משפחת דרעי שקיבלו על עצמם לסיים את כל סדרי 'נשים נזיקין' במשך השנה.

את המשא המרכזי נשא אריה דרעי, שבאופן נדיר וחריג הוא מפרט את סדר יומו הקבוע בלימוד התורה ואת ההתחייבויות הקבועות שיש לו מידי יום, ומי הוא הגדול בישראל שהכניס אותו לזה.

צפו בדבריו של רבה של באר שבע הגאון רבי יהודה דרעי

הרב ניסים דרעי סיומים סיום הש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד