כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
אחרי הסערה

בציונות הדתית דנו: האם לגבות את הקצין שהודח

אחרי הדחת הקצין שהשתתף בהפגנת הימין בירושלים, במפלגת הציונות הדתית מתלבטים האם לגבות אותו - ובמהלך ישיבת הסיעה היום אחד מחברי הכנסת אמר שתמיכה בו תעורר סערה • כרגע הוחלט שלא להגיב

בציונות הדתית דנו: האם לגבות את הקצין שהודח
בצלאל סמוטריץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הדחת הקצין שהשתתף במחאה: במפלגת הציונות הדתית דנו היום (שני) באפשרות להביע תמיכה וגיבוי למפגין שהגיע להפגנת הימין עם מדים והודח, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

במהלך ישיבת הסיעה שהתקיימה ביום בצהריים העלו חברי הכנסת את האפשרות לסייע לאותו קצין, שתועד בהפגנה כשהוא לבוש במדים ונושא אלונקה במסגרת אחד המיצגים שהוצגו, ובעקבות כך הוחלט להעבירו מתפקידו - ולהעניק לו גיבוי פומבי.

הקצין בן ה-37 מדרום הארץ לקח בבירור שנערך עימו אחריות על השתתפותו בהפגנה בעודו לבוש מדים ונושא נשק, והודה ששגה בהחלטתו. בעברו היה לוחם וקצין בחטיבת גבעתי ושימש כסמג"ד קרקל.

כאמור, נושא החייל הועלה בישיבה במפלגתו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ', כאשר עלו קולות הטוענים שצריך לתת גב לחייל, ולצאת בפומבי נגד ההחלטה להדיח אותו מתפקידו הפיקודי. מנגד, אחד מחברי כנסת טען כי אין זה נכון להתערב בנושא ולצאת נגד החלטת הצבא להדיח את הקצין מתפקידו.

לטענת אותו חבר הכנסת, תמיכה פומבית בקצין רק תעורר זעם על הסיעה, שנמצאת לאחרונה תחת אש גם כך עם כל הקואליציה. בסופו של דבר, כרגע הוחלט שלא להעניק לחייל גיבוי.

מטעם סיעת הציונות הדתית לא נמסרה תגובה.

בצלאל סמוטריץ הציונות הדתית הרפורמה המשפטית הדחה בצה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד