כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
סובל מחבלה רב מערכתית

בן 17 נפצע קשות בהתהפכות רייזר

בן 17 חולץ הערב במצב קשה ולא יציב מרייזר שהתהפך במצפה שמש סמוך למושב צרעה. "כשהגענו הפצוע היה לכוד מתחת לרייזר שהיה הפוך על גגו כשהוא בהכרה מלאה וסבל מחבלות בראש ובגפיים", תיאר חובש מד"א

בן 17 נפצע קשות בהתהפכות רייזר
זירת התהפכות הרייזר צילום: כבאות והצלה מחוז ירושלים

מתנדבי מד"א 'צוות הצלה' הוזעקו הערב (שני) למצפה שמש בסמוך למושב צרעה, בעקבות דיווח על אירוע של התהפכות רייזר (טרקטורון) בשטח פתוח.

מתנדבי 'צוות הצלה' מוישי רוטמן ואשר אייזנבאך, שהגיעו ראשונים למקום תיארו: "כשהגענו למקום, ראינו רייזר הפוך ותחתיו לכוד צעיר כבן 17, כשהוא סובל מחבלה קשה בראשו ומחבלות באגן ובגפיים. לאחר שלוחמי האש חילצו אותו, בסיוע פארמדיקים וחובשים נוספים של מד"א ו'צוות הצלה' הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני הכולל קיבועים וחבישות".

כבאים מחלצים את הלכוד. צילום: כב"ה מחוז ירושלים.

חובש רפואת חירום במד"א, אורי סקרדר סיפר: "כשהגענו הפצוע היה לכוד מתחת לרייזר שהיה הפוך על גגו כשהוא בהכרה מלאה וסבל מחבלות בראש ובגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים."

ניידת טיפול נמרץ של מד"א פינתה אותו במצב קשה ולא יציב עם חבלה רב מערכתית להמשך טיפול רפואי בחדר הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

נזכיר כי בחול המועד פסח נהרג הבחור הצעיר ישראל לוינשטיין ז"ל מבית שמש, גם הוא בהתהפכות רייזר שבו נהג עצמאית. בן 22 היה במותו.

התהפכות טרקטור התהפכות צרעה חילוץ לכודים חילוץ מרכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד