כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
תקף עד סוף שנת 3000

משטרת הולנד עצרה את 'בוריס ג'ונסון' המתחזה בחשד לנהיגה בשכרות

גבר בהולנד שנהג עם רשיון מזויף עם תמונה של 'בוריס ג'ונסון', נעצר בחשד לנהיגה בשכרות. ברישיון של גבר אוקראיני הייתה תמונה של ראש ממשלת בריטניה לשעבר ותאריך לידה נכון - אבל השוטרים קלטו מיד את המצב

משטרת הולנד עצרה את 'בוריס ג'ונסון' המתחזה בחשד לנהיגה בשכרות
הרשיון המזויף צילום: משטרת הולנד

משטרת הולנד עצרה אדם בגין נהיגה בשכרות, השוטרים הופתעו לגלות שהשם ברישיון הנהיגה שלו הוא בוריס ג'ונסון. רישיון הנהיגה המזויף של הנהג האוקראיני, עם תמונתו של ראש ממשלת בריטניה לשעבר ותאריך הלידה הנכון, הונפק לכאורה ב-2019 והיה תקף עד סוף שנת 3000.

דובר המשטרה אמר כי השוטרים חקרו את האירוע זמן קצר לאחר חצות ביום ראשון האחרון, כאשר מכונית התנגשה בעמוד ליד גשר אמה בעיר חרונינגן שבצפון המדינה. המכונית ננטשה אך לאחר מכן נמסר למשטרה כי הנהג עומד על גשר, שוטרים הגיעו למקום ועצרו אותו.

"האדם לא יכול היה להזדהות וסירב לבצע בדיקת נשיפה", אמר דובר המשטרה. הגבר בן ה-35, מהעיירה הקטנה זודהורן, ממערב לחרונינגן, נעצר והמשטרה ערכה חיפוש במכונית. "בפנים, המשטרה מצאה רישיון נהיגה מזויף השייך לבוריס ג'ונסון", נמסר מהמשטרה.

משטרת חרונינגן פרסמה כי: "לצערו של האדם הזה, לא נפלנו בפח עם הזיוף שלו".

המשטרה לא מסרה היכן נוצר הרשיון המזויף, אך בהולנד דווח כי ניתן בקלות לקנות רישיונות נהיגה מזויפים בחנויות תיירים באוקראינה.

דובר המשטרה הוסיף "למיטב ידיעתי, מר בוריס ג'ונסון האמיתי לא היה בהולנד באותו זמן".

אוקראינה הולנד בוריס ג'ונסון רישיון נהיגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד