כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אמא גיבורה

אשה נעקצה יותר מ-75 פעמים על ידי נחיל דבורים

אמא מאריזונה נעקצה יותר מ-75 פעמים על ידי נחיל דבורים, אבל החשיבה המהירה שלה הצילה ילדים בכך שלא נכנסה לפאניקה.  האם הצילה את ילדיה כשהכניסה אותם לרכב אחרי שהיא ספגה את כל העקיצות

אשה נעקצה יותר מ-75 פעמים על ידי נחיל דבורים
דבורים צילום: unsplash

אם מאריזונה מתאוששת לאחר שנעקצה יותר מ-75 פעמים על ידי נחיל של דבורים, כך אמרו גורמים רשמיים. כבאים מקומיים הגיעו לקריאת חירום על תקיפה של דבורים לאחר שאם ושני ילדיה הותקפו על ידי דבורים בזמן צילום משפחתי, כך מסרה רשות האש והרפואה של אריזונה בהצהרה בפייסבוק.

כוחות הכיבוי ציינו כי "החשיבה המהירה" של האם הצילה את ילדיה כשהכניסה אותם לרכב כשהיא ספגה את כל העקיצות.

"היא הועברה לבית החולים עם למעלה מ-75 עקיצות, אך למרבה המזל התאוששה", אמרו גורמים בכיבוי האש. הכבאים שטפו את מכוניתה של האם בקצף כדי להרגיע את הדבורים, הילדים הקטנים נלקחו למקום מבטחים על ידי כוחות הכיבוי.

סבתם של הילדים התקשרה לכוחות החירום ואמרה שדבורים תקפו את הבת שלה. "נא להזדרז! בבקשה למהר! הבת שלי לא יכולה להיכנס לרכב, היא מותקפת על ידי דבורים" אמרה הסבתא הנואשת למוקדנית. "הנכדות שלי איתה. בבקשה שלחו קצת עזרה".

רשות האש והרפואה של אריזונה מסרו לתקשורת כי "אסטרטגיה הטובה ביותר כאשר מותקפים על ידי דבורים היא להיכנס למקום בטוח, לרוץ בקו ישר, לכסות את הפנים שלך ולהגיע למקלט, לעולם אל להיכנס למים ואל תילחמו בדבורים".

עקיצות נחיל דבורים אריזונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד