ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
סערת ההקלטות

משרד החוץ האמריקני מגיב ללוין: "האשמות שקריות"

דובר מטעם משרד החוץ האמריקני יצא היום נגד שר המשפטים יריב לוין וטען כי האשמותיו על שיתוף פעולה בין ממשל ביידן למחאה נגד הרפרומה המשפטית הן "שקריות בצורה מוחלטת וברורה"

משרד החוץ האמריקני מגיב ללוין: "האשמות שקריות"
הבית הלבן צילום: Pixabay

משבר ביחסים? אחרי שאתמול פורסם תיעוד של שר המשפטים יריב לוין מאשים את הממשל האמריקני בשיתוף פעולה עם ההפגנות, מגיעה היום תגובה אמריקנית חריפה. בשיחה עם וואלה! האשים דובר מטעם משרד החוץ האמריקני את לוין ואמר כי טענותיו "שקריות בצורה מוחלטת וברורה".

התיעוד של שר המשפטים צולם במהלך מפגש שלו עם פעילים חרדים בביתו של האסטרטג החרדי יוסי רוזנבוים.
במהלך המפגש האשים לוין: "אין ספק שאנחנו נמצאים בנחיתות בלתי נתפסת ממש. הם מחזיקים בממשל האמריקני שעובד איתם בשיתוף פעולה, כמו שרואים את הדברים שנאמרים על ידי האנשים מהממשל שם".

בשיחה הודה לוין כי "אין ספק שנעשו שגיאות, אבל שלא תהיה לך לרגע אחד טעות שלו היינו עושים קמפיין הסברה מושלם, אין סיכוי שהיינו מגיעים למצב שונה מהמצב הנוכחי. לצד השני יש ארסנל כלים מדהים והעוצמה שלו נחשפה באירוע הזה כמו שלא נחשפה אף פעם - יש שם מימון בסכומים דמיוניים. תוסיף שליטה מוחלטת בעיתונות, באתרים ynet, וואלה! וגם ישראל היום".

לוין טען כי מה שגרם לכישלון החקיקה הוא התנגדות של חברי כנסת מהליכוד להליך. "אנחנו צריכים להבטיח יישור שורות בליכוד, לכם יש חלק מאוד חשוב בזה. זה מה שהכשיל אותנו במושב הקודם ומנע מאיתנו לסיים את העניין", הסביר השר. "המצב לא יכול להישאר כמו שהוא, אני עושה מאמץ גדול לייצר הידוק שורות בתוך הליכוד ובקואליציה, שם אני רואה פחות בעיה. ברגע שייראו שאנחנו מלוכדים, זה ישפיע על הצד השני".

יריב לוין הרפורמה המשפטית ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד