כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
יום ירושלים מתקרב

השרים דורשים מנתניהו: אל תשנה את מסלול צעדת הדגלים

שרים בממשלה העבירו בימים האחרונים מסר לראש הממשלה לפיו הם דורשים שלא לשנות את מסלול צעדת הדגלים הנערכת ביום ירושלים, על אף החשש מהסלמה. גורמים ביטחוניים אמרו: "המצעד הוא אירוע שידוע מראש בכל שנה כבעל פוטנציאל נפיץ, וע"כ נערכות אליו הכנות מראש"

השרים דורשים מנתניהו: אל תשנה את מסלול צעדת הדגלים
צעדת הדגלים בבירה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בשבועות האחרונים מקיימים במערכת הביטחון הערכות מצב לקראת צעדת הדגלים שתתקיים ביום ירושלים, כאשר גורמים מדיניים אומרים כי בינתיים אין כל התרעות ממוקדות לאירועים חריגים שעשויים להתרחש באותו היום, כך פורסם ב"ישראל היום".

בימים האחרונים שרים בממשלה העבירו מסר לראש הממשלה בנימין נתניהו לפיו הם דורשים שלא לשנות את מסלול צעדת הדגלים, זאת על אף החשש מפני אירוע ביטחוני.

במשרד ראש הממשלה טרם התקיימה הערכת מצב לקראת יום ירושלים, כאשר לוח הזמנים כולל תחילה היערכות אצל השר בן גביר ורק לאחר מכן תתקיים במידת הצורך היערכות גם אצל נתניהו. אם את אירועי הרמדאן וההכנות תכלל המזכיר הצבאי של נתניהו, אירועי יום ירושלים - שעברו בשנים קודמות, ובחריג אחד, בשקט יחסי - נהנים מחסות המשטרה בלבד.

גורמים במערכת הביטחון אמרו כי "המצעד הוא אירוע שידוע מראש בכל שנה כבעל פוטנציאל נפיץ, ועל כן נערכות הכנות אליו מראש, תוך התייחסות לתרחישים שונים אפשריים". גורמים מדיניים הוסיפו כי הם מקווים ש"יום חגה של העיר יעבור בשקט וגורמים חבלניים לא ילהיטו את הגזרה כולה".

מצעד הדגלים בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד