כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

עין טובה באומן: גמ"ח ייחודי ברחוב פושקינא

אברמי גולדשמידט, המוכר יותר כבעלים של רשת האופטיקה 280, נוסע לאומן כל שנה מצויד בעשרות זוגות משקפיים, עם כל המספרים, עבור הזקוקים להם בדיוק באמצע החג באומן

יוזם ומקים הגמ"ח אברמי גולדשמידט באומן
יוזם ומקים הגמ"ח אברמי גולדשמידט באומן

הבעל מקריא עומד לפתוח את המחזור ולקרוא: תקיעה, שברים, תרועה. ולפתע, בהיכל הציון באומן, מחמת הדוחק הרב, זוג המשקפיים שבידיו נפל והתפוצץ. הוא אדם בגיל העמידה, ללא משקפי ראייה לא יוכל להתפלל ולעשות את מצוות היום.

מה עושים? עכשיו יום ראשון של ראש השנה, ועוד שלושה ימים לפניו. איך מסתדרים ללא משקפיים? רחש עובר בקהל, לחש שמתעצם ועובר לקול גדול: לכו לגולדשמידט. היכן? ליד הציון, בפושקינא 38 קומה 6.

אברמי גולדשמידט, המוכר יותר כבעלים של רשת האופטיקה 280, נוסע לאומן כל שנה מצויד בעשרות זוגות משקפיים, עם כל המספרים, עבור הזקוקים להם בדיוק באמצע החג באומן.

בשנים הקודמות זכו יותר משלושים איש להשתמש בשירות הגמ"ח הכי ייחודי באומן. רבים מהמשתמשים לא מצאו את המילים להודות על היוזמה הייחודית, שלבטח הצילה את החג שלהם.
"יש אנשים שיש להם מספר גבוה", מסביר גולדשמידט. "ואם הם לא רואים, קשה להם להתנהל ובוודאי שלא קל להם לקיים את חובת היום של תפילה".

רבני ברסלב ששמעו על היוזמה הייחודית בירכו את גולדשמידט ואיחלו לו שזכותו של רבי נחמן מברסלב תגן עליו ותליץ יושר עליו בכך שמסייע ליהודים לקיים את רצונו של הצדיק הטמון באומן.‏
אומן משקפיים פושקינא ראש השנה אברמי גולדשמדיט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד