י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"התחייבנו להילחם"

גפני למרגי: "אי אפשר לאפשר את העלאת מחירי החלב"

יו"ר ועדת הכספים התייחס בדיון עם בו השתתף שר הרווחה לעליית מחירי החלב ואמר: "לא נסכים לעליית המחירים, אתה שר בכיר בממשלה". מרגי: "הממשלה מחויבת לנקוט בצעדים מרסנים"

גפני למרגי: "אי אפשר לאפשר את העלאת מחירי החלב"
מוצרי חלב צילום: באדיבות המצלם

ועדת הכספים החלה הבוקר (שלישי) לדון בתקציב משרד הרווחה והביטחון החברתי לשנות הכספים 2023-2024 – בהשתתפות שר הרווחה והביטחון החברתי יעקב מרגי.

יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני פתח את הדיון בהתייחסות לעליית מחירי החלב ואמר: "אני מבקש לומר לפני שאתה מתחיל, אנחנו עסוקים בתקציב, בינתיים יהום הסער, הולכים לעלות את המחיר מוצר החלב שאינם בפיקוח לפני חג השבועות, כולם יודעים שאנשים קונים מוצרי חלב, בוודאי משפחות במצב בינוני וחלש".גפני הוסיף: "דיברנו על העלאת מוצרי החלב, לא נסכים לדבר הזה, אתה שר בכיר בממשלה, אי אפשר לאפשר את העלאת המחירים. אני מוצא לנכון שאתה פה, והנושאים החברתיים קרובים בליבך, לומר לא לאפשר את הדבר הזה, זה בלתי מתקבל על הדעת, התחייבנו שנלחם על יוקר המחייה, יש לעשות זאת בכל דרך אפשרית. אני שמח שאתה שר הרווחה, היכולות שלך גבוהות, זהו משרד מאוד חשוב חברתית וכלכלית".

שר הרווחה והביטחון החברתי, יעקב מרגי התייחס גם הוא לעליית מחירי החלב ואמר: "הממשלה מחויבת לנקוט בצעדים מרסנים, לא הופתענו מעליית מחירי החלב, מי שהיה שותף בדיונים בממשלה הקודמת, ניהלנו קרבות מאספים בממשלה הקודמת, אני בוועדת הכלכלה".

לדברי מרגי, "אם לא כל חברי הכנסת יתגייסו להציל את ענף החקלאות, נגיע לתופעות חמורות וקשות יותר מזה. החלב הוא מוצר בסיסי, לא מותרות. זה המזון העיקרי שלי כגילוי נאות, מוצרי חלב. הממשלה נדרכה לקראת גל ההתייקרויות, יהיו לזה צעדי המשך ואביא את הדברים שלך לשולחן הממשלה".

משה גפני יעקב מרגי ועדת הכספים מחירי החלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד