כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

יותר סולתם, פחות שמן: הטריק שיפחית לכם את כמות השמן באוכל...

רשת סולתם, הרשת המובילה בישראל בתחום כלי הבישול והציוד המקצועי למטבח, עם הפתרון המושלם: מרסס שמן רב פעמי מזכוכית

יותר סולתם, פחות שמן: הטריק שיפחית לכם את כמות השמן באוכל...
מרסס שמן צילום: סולתם

כולנו מכירים את תרסיס השמן שיצא לחנויות בשנים האחרונות והפך ללהיט בקרב אוהבי הבישול. הוא מאפשר שליטה גבוהה יותר על כמות השמן שיוצאת אל המאכל\ הסיר- מה שעוזר להפחית את כמויות השמן ולשמור על בריאות המאכל ככל האפשר.

אכן, הטריק מדהים ובעל יתרון רב אך, העלות של המוצר גבוהה באופן משמעותי יחסית לבקבוק שמן רגיל וכמות השמן שהוא מכיל קטנה יותר. בנוסף, לא כל סוג של שמן נמכר בחנות בווריאציה של בקבוק ריסוס, כך שאנשים הנוהגים להשתמש בסוגים פחות שכיחים של שמן לא יכולים להנות מהרעיון המעולה הזה.

רשת סולתם, הרשת המובילה בישראל בתחום כלי הבישול והציוד המקצועי למטבח, עם הפתרון המושלם: מרסס שמן רב פעמי מזכוכית. כל היתרונות במוצר אחד: איכות, נוחות, חיסכון ומראה אסתטי. הבקבוק בעל פקק ממתכת איכותית כך שלחצן הריסוס יהיה עמיד לאורך זמן ולא יתקלקל בקלות. הבקבוק עשוי זכוכית שתתן מראה יוקרתי למדף התבלינים שלכם וכמובן תספק לכם נוחות מקסימלית בעת השימוש. מרסס השמן מזכוכית יאפשר לכם להשתמש בטכניקת הריסוס עם כל סוג שמן שתחפצו.

לא לחינם נאמר "כלים נאים מרחיבים דעתו של אדם"- כי עם כלים נאים ואיכותיים כיף לבשל!

ברשת סולתם מחכים לכם עוד מוצרים רבים שיהפכו את הבישול שלכם לחוויה מסוג אחר. סדרות הסירים הרבות ששמן הולך לפניהן, כלי הגשה ועיצוב השולחן. כלי אפיה ועוד ועוד.

כל אלו מחכים לכם בסניפי הרשת הפרושים ברחבי הארץ ובאת האונליין: soltam.co.il

סולתם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד