כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

רשת רנואר עם כל הטיפים לעונת השמחות

עונת השמחות מתקשרת להרבה מאוד נשים באופן ישיר עם המשפט הקלישאתי "אין לי מה ללבוש". עם כל הקלישאה שבדבר יש לא מעט שהמשפט הזה מסב להן מועקה והתחבטויות רבות • אז הבשורות הטובות הן שבעונה הקרובה המשפט הזה לא יהיה עוד מנת חלקך, כי רשת רנואר, רשת האופנה המובילה בישראל, באה לעשות לך סדר במלתחה ובראש

רשת רנואר עם כל הטיפים לעונת השמחות
רנואר צילום: אלעד חיזקי

חג הפסח מאחורינו ולפנינו עונת שמחות גדושה בחתונות, בר מצוות, חגיגות אירוסים למיניהן ועוד ועוד. עונת השמחות מתקשרת להרבה מאוד נשים באופן ישיר עם המשפט הקלישאתי "אין לי מה ללבוש". עם כל הקלישאה שבדבר יש לא מעט שהמשפט הזה מסב להן מועקה והתחבטויות רבות.

אז הבשורות הטובות הן שבעונה הקרובה המשפט הזה לא יהיה עוד מנת חלקך, כי רשת רנואר, רשת האופנה המובילה בישראל, באה לעשות לך סדר במלתחה ובראש.

כל הטיפים לאופנת שמחות קיצית לפנייך:

שמלות- בקיץ אין כיף יותר משמלות, יופי, נוחות וסטייל בפריט לבוש אחד. התאבזרי במספר שמלות שהולמות אותך לקראת העונה הקרובה.

נעלי עקב- הן אלה שתמיד מקפיצות את הלוק ומשוות לו מראה חגיגי במיוחד. קני סנדלי עקב בצבע נטרלי שיתאים לרוב הפריטים בארון. מעבר לכך, הצטיידי בנעל נוספת בעלת צבע שאינו שגרתי, כזה שישבור ויעניק טוויסט לבגד חד גוני כמו שמלה שחורה או שמנת.

צבעים לדוגמא: כתום, ירוק, צהוב, חרדל, כחול רויאל.

הצטיידי באקססוריז

סוד הקסם למראה שיקי טמון בבחירה נכונה של אקססוריז. ציידי את המלתחה שלך בחגורה או שתיים, כך תוכלי ללבוש שמלות בשתי וריאציות שונות:

  1. הווריאציה הקלאסית של השמלה.
  2. כאשר תוסיפי את החגורה באזור המותן היא תעניק מראה מעוצב יותר.

תיק ערב קלאסי מגזרת האקססוריז גם יעשה את העבודה וישווה למראה הכללי סטייל ויוקרה. ועל אותה הדרך שבגזרת הנעליים, רכשי לעצמך תיק נוסף בעל צורה מעניינת וצבע שונה. כך שגם אם תבחרי ללבוש חולצה לבנה עם חצאית שחורה התיק ייתן תפנית משמעותית למראה הכללי. מתכון לשיק בלתי מעורער מבלי להתאמץ.

ועכשיו מבצעי אמצע עונה- 50% הנחה על מגוון פריטים בקולקציית הנשים והגברים עד גמר המלאי.

כל הפריטים מחכים לך בסניפי רשת רנואר ובאתר האונליין: Renuar.co.il

רנואר רשת אופנה רנואר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד