י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

חסם את הכניסה באמצעות כלבים: בעל החנויות נעצר - זה החשד נגדו

בעל חנויות לממכר סיגריות אלקטרוניות נעצר בחשד להברחת סחורה בשווי מיליוני ש"ח

חסם את הכניסה באמצעות כלבים: בעל החנויות נעצר - זה החשד נגדו
עצור מובל באזיקים צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

רשות המסים, באמצעות מחלקת חקירות מכס ומע"מ ירושלים בשיתוף פעולה עם בית מכס נתב"ג, עצרה אתמול (שני)  בעלים של שתי חנויות לממכר סיגריות אלקטרוניות, בחשד להברחה של אלפי סיגריות אלקטרוניות בשווי של מיליוני ש"ח.

על פי החשד, בעל החנויות ייבא לארץ אלפי יחידות של סיגריות אלקטרוניות חד פעמיות, שעליהן חל מס קניה, מבלי להצהיר שמדובר בסיגריות אלקטרוניות ותוך שימוש בשמותיהם של אנשים בדויים ואנשי קש. יצוין כי כיום חל על סיגריות אלקטרוניות מס קניה בשיעור של 145% מהמחיר הסיטוני השכיח בתוספת 4.64 ש"ח למ"ל אך לא פחות מ-8.9 ש"ח למ"ל.

בעקבות החשד הגיעו אתמול חוקרי רשות המסים לחנויות שבבעלותו ולביתו שבמושב טל שחר על מנת לערוך חיפוש. החשוד חסם את הכניסה לביתו באמצעות כלבי שמירה ועיקב את החוקרים מלהיכנס. משנכנסו, טען החשוד כי אין ברשותו טלפונים חכמים, אולם לאחר חיפוש נמצאו טלפונים ניידים בחלוקים התלויים בחדר האמבטיה שבבית. כמו כן, במהלך החיפוש בחנויות שבבעלותו נתפסה סחורה החשודה כמוברחת.

לאחר החיפושים הובא החשוד בפני בית משפט השלום בירושלים, מעצרו הוארך והיום הוא יובא שוב בפני שופט להמשך מעצרו או לשחרורו בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת.

 

סיגריות אלקטרוניות הברחה רשות המסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד