י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נתפסו אמצעי לחימה

הרכב החשוד ניסה לדרוס, קצין מג"ב ביצע ירי | תיעוד

בפעילות המשטרה ביום ראשון רכב החשוד נעצר בכפר א-סוואחרה,  | ברכב נתפסו אמצעי לחימה | הנהג ניסה לדרוס קצין מג"ב

הרכב החשוד ניסה לדרוס, קצין מג"ב ביצע ירי | תיעוד
הנשק שנמצא ברכב צילום: דוברות המשטרה.

מידע מודיעיני מדויק, הוביל את לוחמי משמר הגבול למעצר של רכב ובו אמצעי לחימה, ביניהם אקדחים ורובה בכפר 'א-סוואחרה', הנמצא מדרום מזרח לירושלים. במהלך המעצר קצין מג"ב אף ביצע ירי לעבר הרכב בו ישב נהג, החשוד בניסיון דריסה. בתום האירוע נעצרו שלושה חשודים בהברחה וסחר באמצעי לחימה.

בפעילות המשותפת של לוחמי משמר הגבול ולוחמי יחידת מג"ן (מודיעין גבולות נגב) של משטרת מרחב הנגב, שהתקיימה ביום ראשון, התקבל המידע על הרכב החשוד שעושה את דרכו לעבר 'מחסום הקיוסק' בכפר א-סוואחרה, שבחטיבה המרחבית עציון.

כוח של לוחמי מג"ב, שביצע פעילות בתוך הכפר, זיהה את הרכב החשוד וסימן לנהג הרכב לעצור. בתגובה, נהג הרכב התחיל בנסיעה פרועה תוך שהוא מסכן את חיי הלוחמים ונוסע במהירות לעברו של קצין מג"ב. הקצין הצליח לחמוק מהרכב החשוד ומבצע לעברו ירי של מספר כדורים, מה שהוביל לעצירתו של הרכב ולנטישתו של הנהג.

לוחמי מג"ב הזעיקו את לוחמי יחידת מג"ן שפעלו בגזרה ובחיפוש של הכוחות ברכב החשוד נתפסו 5 אקדחים ורובה מסוג קלצ'ניקוב עם מחסנית תואמת.

בחסדי שמיים, אין נפגעים לכוחותינו. במהלך היום, החשוד הסגיר את עצמו לתחנת המשטרה. מיד עם מעצרו, פשטו הלוחמים בלילה שבין ראשון לשני, על בית בעיר טמרה שבצפון, ועצרו שני חשודים נוספים שהיו שותפים בהברחה ובסחר באמצעי הלחימה.

 

 

משטרה ניסיון דריסה טמרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד