ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

התפתחות במחוז הצפון של מכבי שירותי בריאות

ר' מאיר גרוס מונה לסגן מנהלת מרחב צפת – חצור במכבי. שימש כמוביל שירות של מכבי בכרמיאל כשנתיים, ועם התפתחותה והתרחבותה של מכבי באזור הצפון מונה לתפקיד החשוב של סגן מנהלת מרחב

התפתחות במחוז הצפון של מכבי שירותי בריאות
מאיר גרוס צילום: יח"צ

מחוז הצפון של מכבי שירותי בריאות ממשיך להתפתח, ובימים אלו מונה ר' מאיר גרוס, לסגן מנהלת מרחב צפת – חצור במכבי. עד כניסתו לתפקיד זה שימש כמוביל השירות של מכבי בכרמיאל, תפקיד בו סייע לכל פונה באוזן קשבת ובנפש חפצה, ואודות לפועלו הרב והיכרותו עם כלל חברי מכבי, מונה לתפקיד סגן מנהלת מרחב.

ר' מאיר גרוס הינו איש ציבור מוכר בכרמיאל, שם הוא עוסק בצרכי ציבור מזה שנים ארוכות, כשבין היתר יש לו קשרים ענפים עם רבני הקהילות בכרמיאל, ומנהל מזה כעשור את קופת העיר בכרמיאל, וכן משמש כרכז פעילות "איילת השחר" באזור הצפון.

ראש מחוז הצפון במכבי, גב' סטלה קריוף: "אנו שמחים עם מינויו של הרב גרוס לתפקיד סגן מנהלת מרחב צפת - חצור. במסגרת תפקידו כמוביל שירות של מכבי עזר וסייע לכל פונה בצורה הטובה ביותר, ואין ראוי ממנו להוביל את המשך התרחבותה של מכבי בצפון. מכבי במחוז הצפון תמשיך להוביל את סטנדרט הבריאות הגבוה ביותר גם בחוויית השירות".

סגן מנהלת מרחב צפת – חצור במכבי, ר' מאיר גרוס: "אני נרגש לקבל את המשימה לטובת כלל חברי מכבי בצפון בכלל, ובמרחב חצור – צפת בפרט, וניגש אליה בכובד ראש. זהו תפקיד עם שליחות מיוחדת. בשנים האחרונות בעבודתי במכבי, נחשפתי לרמת השירותים הגבוהה והמיוחדת שקיימת במכבי ורואה זכות להיות חלק ממשפחת הבריאות הטובה בישראל. בתפילה שאזכה לסייע לציבור ולהיות שליח נאמן עבורו".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד