כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הרחבת המאבק המדיני

שר החוץ: "המשטר האיראני מאיים על המזה"ת ועל העולם המערבי"

שר החוץ אלי כהן ויושבת ראש הפרלמנט האירופאי דנו במאבק המדיני נגד תוכנית הגרעין ופעילות הטרור של איראן. נשיאת הפרלמנט הובילה בינואר האחרון החלטה הקוראת לאיחוד האירופי להוסיף את משמרות המהפכה לרשימת ארגוני הטרור

שר החוץ: "המשטר האיראני מאיים על המזה"ת ועל העולם המערבי"
שר החוץ בביקורו בבריסל צילום: שגרירות ישראל Johanna Géron

שר החוץ אלי כהן ויושבת ראש הפרלמנט האירופאי דנו במאבק המדיני נגד תוכנית הגרעין ופעילות הטרור של איראן. נשיאת הפרלמנט מטסולה הובילה בחודש ינואר האחרון החלטה הקוראת לאיחוד האירופאי להוסיף את משמרות המהפכה לרשימת ארגוני הטרור.

שר החוץ אלי כהן נפגש במהלך ביקורו המדיני בבריסל עם רוברטה מטסולה, נשיאת הפרלמנט האירופאי. השניים דנו בניסיונות איראניים לרצוח יהודים ואזרחים ישראלים על אדמת אירופה ובחשיבות ההכרזה על משמרות המהפכה כעל ארגון טרור.

שר החוץ אלי כהן: "המשטר האיראני מאיים על המזרח התיכון ועל העולם המערבי. מדינות אירופה מבינות היום יותר מתמיד את הסכנה האיראנית ורואות עין בעין עם ישראל את הצורך להתמודד מול הטרור שמוביל ומממן המשטר האיראני. דנתי עם נשיאת הפרלמנט האירופאי בדרכים להכניס את משמרות המהפכה, ארגון הטרור המדינתי הגדול בעולם, לרשימת ארגוני הטרור של האיחוד האירופאי".

ככור בחודש ינואר האחרון השנה העביר הפרלמנט האירופאי, בראשות נשיאת הפרלמנט מטסולה, החלטה שקוראת לאיחוד האירופאי להכריז על משמרות המהפכה כעל ארגון טרור.

אלי כהן איראן בריסל משמרות המהפכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד