כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
רמת בית שמש

תנופת פיתוח מטורפת: עשרות כיתות, מעונות יום, גנים ובתי כנסת

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך ערכה סיור באתרי בניית עשרות כיתות לימוד, מעונות יום, גני ילדים ובתי כנסת | לביקור התלוו ממונה החינוך ישעיהו ארנרייך, אברהם פרנקל וישראל סילברסטין | רה"ע: "נמשיך לעשות הכול בכדי להעניק את כל צרכי החינוך והדת למגזר החרדי"

פעילות עיריית בית שמש
פעילות עיריית בית שמש צילום: באדיבות המצלם

ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך ערכה במהלך השבוע האחרון סיור מקיף ברחבי העיר לקראת שנת הלימודים תשפ"ד, כאשר במסגרת הסיור היא עקבה מקרוב אחר תנופת ההתפתחות ותהליך בניית כיתות לימוד, גני ילדים ומעונות יום לצד בתי כנסת שנבנו על ידי החברה הכלכלית ולאחר אישור העירייה.

סיור מקיף במוסדות החינוך הנמצאים בבנייה 

את הסיור היא קיימה יחד עם ממונה החינוך ויושב ראש אגודת ישראל הרב ישעיהו ארנרייך, ממונה החברה הכלכלית אברהם פרנקל ויו"ר דגל התורה בעיר ישראל סילברסטין אשר הגיעו יחד עמה לעקוב אחר הקמת כיתות הלימוד, גני הילדים ומעונות היום.

במהלך הסיור ציינה ראש העיר ד"ר עליזה בלוך את ההשקעה האדירה שהשקיעה המועצה והחברה הכלכלית בפרויקטים אלה מתוך מטרה ושאיפה להעניק את המירב לדור העתיד של המגזר החרדי.

פרויקטים רבים ברמה ג' ו- ד' בבית שמש

במהלך הסיור המקיף נחשפו הנתונים המדהימים: מדובר בלא פחות מעשרות כיתות לימוד שמוקמים בימים אלה ברחבי העיר בית שמש המיועדים למגזר החרדי. הסיור התמקד בכיתות הלימוד, מעונות היום וגני הילדים הנבנים ברמה ג' וברחבי רמה ד'.

שכונת רמה ד' בבית שמש 

יצוין כי בהובלת ראש העיר ד"ר עליזה בלוך נבנים בימים אלה גם בתי כנסת לרוב אשר ישמשו את המגזר החרדי ברחבי השכונות בעיר. לדברי רה"ע, "אנו נמשיך לעשות הכל בכדי להעניק את כל צרכי החינוך והדת למגזר החרדי בצורה הטובה ביותר".

 

בית שמש זוגות צעירים בנייה עבודות פיתוח דירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד