כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"נגמרו התירוצים"

ירי הרקטות בדרום: בקואליציה ובאופוזיציה קוראים לממשלה להגיב

בקואליציה ובאופוזיציה קראו לממשלה להגיב באופן תקיף לירי הרקטות מעזה. דנון: "זו העת להכות בעוצמה במי שפוגע בנו". אלמוג כהן: "נגמרו התירוצים. הגיע הזמן לתגובה מוחצת וכואבת!"

ירי הרקטות בדרום: בקואליציה ובאופוזיציה קוראים לממשלה להגיב
השיגורים מעזה צילום: Atia Mohammed/Flash90

בקואליציה ובאופוזיציה קראו היום (שלישי) לממשלה להגיב באופן תקיף לירי הרקטות מרצועת עזה לשטח ישראל. ח"כ דני דנון כתב: "נגמר הרמדאן - נגמרו התירוצים. אין כעת שום סיבה להכלה. זו העת להכות בעוצמה במי שפוגע בנו".

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד כתב: "האופוזיציה תגבה את הממשלה בכל פעולה צבאית שתביא שקט ובטחון לתושבי הדרום".

ח"כ אלמוג כהן שהודיע כי הוא בדרכו לעירי שדרות כתב: "נגמרו התירוצים. הגיע הזמן לתגובה מוחצת וכואבת!".

יו"ר הוועדה למיזמים ציבוריים ח״כ אוהד טל (הציונות הדתית) אמר: "באמצע דיון על חוק ההסדרים, מקבל טלפון בהול מהוריי, תושבי שדרות. סיפרו לי על דאגתם מהמצב, על הילדים שרצים, על המבוגרים שמובהלים למרחבים המוגנים. אסור לנו לקבל את המציאות הזו. מחזק את התושבים וכוחות הביטחון במשימתם".

ח"כ צבי סוכות מהציונות הדתית כתב: "אף פעם לא "הזמן המתאים" לחנך את ארגוני הטרור בעזה. לכן, בדיוק כמו שנשברה המשוואה מול שובת הרעב היום צריך לשבור את המשוואה מול ארגוני הטרור בעזה. תקיפה חסרת פרופורציה על כל ירי טיל. רק ככה".

גם באופוזיציה קראו לממשלה להגיב. יו"ר המחנה הממלכתי ח"כ בני גנץ כתב: "ארגוני הטרור בעזה ישלמו מחיר על הירי לעבר הדרום. נגבה כל פעולה ביטחונית, נחושה ואחראית מול הטרור. יחד עם כל עם ישראל אני מתפלל להחלמת הפצועים. ברגעים האלו כולנו עם תושבי העוטף וכוחות הביטחון".

בתגובה לירי טנקים לעבר הרצועה, מטחי רקטות שוגרו היום בצהריים לעבר יישובי העוטף. קודם לכן הנחה צה"ל את התושבים להישאר בקרבת המרחב המוגן. זמן קצר לאחר בקשת צה"ל מהתושבים, החלו מטחי רקטות משטח הרצועה. אזעקות נשמעו בעיר שדרות וביישובים רבים בעוטף עזה. לפחות 22 רקטות שוגרו במטחים לעבר הדרום, רובן נפלו בשטחים פתוחים. ארבע רקטות יורטו ע"י מערכת כיפת ברזל.

דני דנון אלמוג כהן ירי רקטות בני גנץ צבי סוכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד