כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בן גביר דרש להשתתף

ההסלמה בדרום: החלה הערכת המצב בראשות ראש הממשלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים הערב הערכת מצב ביטחונית בעקבות ירי הרקטות לדרום הארץ. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר דרש להשתתף בישיבה. עם זאת, הוא לא נוכח בהערכת המצב | בינתיים בקואליציה ובאופוזיציה דורשים תגובה חריפה וחזרה למדיניות החיסולים

ההסלמה בדרום: החלה הערכת המצב בראשות ראש הממשלה
ראש הממשלה בנימים נתניהו בהערכת המצב צילום: חיים צח /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים הערב (שלישי) הערכת מצב ביטחונית בעקבות ירי הרקטות לדרום הארץ. ההערכת המצב מתקיימת, במחנה דיין, בסיס גלילות.

בדיון משתתפים שר הביטחון יואב גלנט, הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי, ראש המל"ל צחי הנגבי ובכירים נוספים במערכת הביטחון.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר דרש להשתתף בישיבה, שכן לטענתו מדיניות ההכלה לא הוכיחה את עצמה. עם זאת, הוא לא נוכח בהערכת המצב. כך דווח בחדשות 12.

נזכיר כי מוקדם יותר, קראו בקואליציה ובאופוזיציה קראו לממשלה להגיב באופן תקיף לירי הרקטות מרצועת עזה לשטח ישראל. ח"כ דני דנון כתב: "נגמר הרמדאן - נגמרו התירוצים. אין כעת שום סיבה להכלה. זו העת להכות בעוצמה במי שפוגע בנו".

ח"כ אלמוג כהן שהודיע כי הוא בדרכו לעירי שדרות כתב: "נגמרו התירוצים. הגיע הזמן לתגובה מוחצת וכואבת!". 

יו"ר הוועדה למיזמים ציבוריים ח״כ אוהד טל (הציונות הדתית) אמר: "באמצע דיון על חוק ההסדרים, מקבל טלפון בהול מהוריי, תושבי שדרות. סיפרו לי על דאגתם מהמצב, על הילדים שרצים, על המבוגרים שמובהלים למרחבים המוגנים. אסור לנו לקבל את המציאות הזו. מחזק את התושבים וכוחות הביטחון במשימתם".

ח"כ צבי סוכות מהציונות הדתית כתב: "אף פעם לא "הזמן המתאים" לחנך את ארגוני הטרור בעזה. לכן, בדיוק כמו שנשברה המשוואה מול שובת הרעב היום צריך לשבור את המשוואה מול ארגוני הטרור בעזה. תקיפה חסרת פרופורציה על כל ירי טיל. רק ככה".

גם באופוזיציה קראו לממשלה להגיב. יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד כתב: "האופוזיציה תגבה את הממשלה בכל פעולה צבאית שתביא שקט ובטחון לתושבי הדרום".

יו"ר המחנה הממלכתי ח"כ בני גנץ כתב: "ארגוני הטרור בעזה ישלמו מחיר על הירי לעבר הדרום. נגבה כל פעולה ביטחונית, נחושה ואחראית מול הטרור. יחד עם כל עם ישראל אני מתפלל להחלמת הפצועים. ברגעים האלו כולנו עם תושבי העוטף וכוחות הביטחון".

בנימין נתניהו יואב גלנט איתמר בן גביר הסלמה בדרום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד