כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"צעד ראשון"

בשורה לתלמידי בתי הספר החרדים לתרבות ואמנות

סגן השר במשרד התרבות ח"כ יעקב טסלר הודיע כי תלמידי בתי הספר החרדיים הנתמכים ע"י משרד התרבות יכללו בתוכנית למימון 50% מגובה שכר הלימודים החל משנה״ל הקרובה

בשורה לתלמידי בתי הספר החרדים לתרבות ואמנות
יעקב טסלר במליאה צילום: דוברות הכנסת

במסגרת תוכניתו של שר התרבות והספורט מיקי זוהר להשקעה חסרת תקדים של עשרות מיליוני שקלים בסטודנטים למקצועות האמנות במוסדות נתמכים על ידי משרד התרבות והספורט ומימון של 50% משכר הלימוד, הודיע הערב (שני) סגן השר ח"כ יעקב טסלר בכנס השנתי לרכזות תרבות חרדית בבני ברק, כי בתי הספר החרדים לתרבות ואמנות הנתמכים על ידי המשרד יכללו גם הם בתוכנית המלגות.

במסגרת התוכנית החדשה, כל סטודנט יקבל מלגת לימודים ממשרד התרבות והספורט ומפעל הפיס בגובה 50% משכר הלימוד בתמורה לשעות התנדבות בקהילה.

סגן השר ח"כ יעקב טסלר אמר: "בסייעתא דשמיא הצלחנו לכלול בתוכנית גם את בתי הספר החרדים וכל תלמידי בתי הספר לתרבות ואמנות החרדים, ייהנו גם הם מהמלגה. זו בשורה גדולה מאוד שתביא להוזלה משמעותית של שכר הלימוד ותביא לפריחת המוסדות והגדלת מספר האמנים והאמניות במגזר החרדי. זהו צעד ראשון מתוך סדרת צעדים עליהם אני שוקד לטובת התרבות החרדית על כל תחומיה".

טסלר הוסיף: "יצויין לשבח ידידי שר התרבות והספורט מיקי זוהר, הרואה איתי עין בעין את המשימה המרכזית והיא הרחבת תחום התרבות והתאמתו לצרכים של הציבור החרדי ותודתי העמוקה נתונה לו על סיועו התמידי כמו גם הירתמותו להכללת תלמידי המוסדות החרדים בתכנית המלגות".

מפורום 'מתחם - מוסדות תרבות חרדיים מקצועיים' נמסר: אנו מברכים ומוקירים את סגן שר התרבות חבר הכנסת יעקב טסלר על פועלו למען השוואת זכויות תלמידות בתי הספר החרדיים לאמנויות הנתמכים על ידי משרד התרבות לשאר בתי הספר הכלליים הנתמכים. בשורת מלגות ההשתפות בשכר הלימוד של התלמידות החרדיות יאפשר המשך למידה והתמקצעות של מאות תלמידות ויפריח את עולם התרבות החרדי המקצועי.

יעקב טסלר מיקי זוהר משרד התרבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד