כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

צפו: אשת הנשיא אירחה את ילדי 'סולם'

הנשיא ראובן (רובי) ריבלין הצטרף למפגש המרגש ושיבח את פעילות "סולם" למען הילדים המוגבלים בישראל • תיעוד

צפו: אשת הנשיא אירחה את ילדי 'סולם'



רעיית נשיא המדינה, הגברת נחמה ריבלין, קיבלה בביתה את ילדי "סולם", יחד עם ראשי הארגון, במסגרת פעילות חברתית של עמותת 'סולם' הפועל למען ילדים מוגבלים.

רעיית הנשיא התרשמה מהפעילות המרגשת והחמה שנחשפה בפניה. משמעות המהלך הוא הכרה בתרומתה של עמותת 'סולם' למען הילד המוגבל בישראל.

"אני רוצה לאחל לכם שנה טובה, מלאה בריאות והצלחה", בירכה רעיית הנשיא את הילדים והוסיפה: "פעילות העמותה חשובה מאוד ואני שמחה לקחת בה חלק. זוהי פגישתנו הראשונה ואשמח להמשיך ולהיפגש עם הילדים, האושר שלכם הוא האושר שלי".

מנכ"ל 'סולם', אסתר ארנסטר, הביעה תודתה במילים חמות לרעיית הנשיא על נכונותה: "כבוד גדול הוא לנו, כי התרשמותך הביאה להחלטה מכובדת שכזו, המהווה תעודת-כבוד ויש בה יותר מהוקרה לצוות המתנדבים הענק והאיכותי המפעיל את החוסים המיוחדים במסגרת הארגון. אנו, שעמלים יומיום כדי לזכות ולסייע לאותן נשמות יקרות. אנו מודים ומודעים לתנופה החיונית שהחלטתך זו מעניקה לארגון כולו ומברכים אותך, עם כניסתך לתפקיד, שתהא זו השנה הראשונה אשר תשפיע מטובה לכל תקופת-הנשיאות ולהוות מקור לדוגמה והשראה לכל בית ישראל".

למפגש הצטרף גם נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, שבירך בחום את הילדים, חיזקם ועודדם. כן שיבח את מנכ"לית הארגון, הגב' אסתר ארנסטר על עבודת הקודש ופריצת הדרך החשובה שהובילה בכל הקשור לטיפול בילד המיוחד בישראל.

ארגון 'סולם' פועל מזה כ-30 שנה ומחולל שינוי בעולמם של פעוטות, ילדים ונוער בעלי צרכים מיוחדים תוך מטרה להפכם לעצמאיים ומשתלבים בקהילה ככל הניתן. הנתונים המרשימים מדברים בעד עצמם נוכח העובדה כי 30% מבוגרי סולם מצליחים להשתלב במסגרות המשך רגילות לחלוטין.

'סולם' פעיל ברחבי הארץ באמצעות גני שפה הממוקמים בקרית יערים ובמודיעין עילית, גנים ובית ספר יסודי בבית שמש וכמובן המרכז הירושלמי בו פועלים גני שילוב ותצפית, מעון יום שיקומי, בית ספר יסודי וחטיבת ביניים ללוקים בבעיות רגשיות ונפשיות מורכבות. כל זאת לצד אגף ייעודי לאוטיזם המשלב מעון וגנים.























סולם ריבלין אירוח גלריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד