ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

מה שצבע יכול לעשות: פרויקט הספסלים באלעד

בשיתוף פעולה של עיריית אלעד וחברת טמבור, נצבעו וחודשו עשרות ספסלים באמפי-פארק העירוני על ידי בני נוער מהעיר

מה שצבע יכול לעשות: פרויקט הספסלים באלעד

טמבור שמחה להשתתף בשדרוג סביבת החיים של כולנו ולהראות מה שצבע יכול לעשות. "פרויקט הספסלים" של חברת טמבור הגיע לעיר אלעד. במסגרת שיתוף הפעולה של חברת טמבור ועיריית אלעד – מחלקת הנוער, נצבעו וחודשו עשרות ספסלים וריהוט גן באמפי-פארק העירוני רחב הידיים, לקראת חג הסוכות הקרוב, בו אמורים לפקוד את הפארק אלפים.

הפרויקט, שבוצע במספר ערים בארץ, הגיע לראשונה לעיר החרדית אלעד, כשהפעם, בניגוד למקומות אחרים בהם אמנים הוזמנו לבצע את הצביעה, מי שביצע את העבודה היו עשרות בני נוער מ"סיירת נוער אלעד", שעבדו במקום מספר שעות כדי לחדש את פניו של הפארק.

את הדוגמאות שנצבעו על ריהוט הגן, הגה ותכנן צוות היועצים של בית טמבור, כאשר עם תחילת היום, ניתנו לנערים דפי עבודה מסודרים, עם הוראות מפורטות. הנערים שהחלו לעבוד, זכו לליווי צמוד של אשר לניאדו, יועץ צבע בכיר וותיק בטמבור. הספסלים נצבעו במגוון צבעי המרטון על בסיס מים.

מיד עם הפניה של חברת טמבור לעירייה, הורה ראש העיר הרב ישראל פרוש לאחראי הנוער הרב יחיקם גמליאל לשלב בפעילות את הנוער. במהלך החודשים האחרונים התבצעו מספר פרויקטים דומים, כאשר הנוער משתלב בעשיה למען הקהילה, מתוך מטרה להעניק להם כלים להתמודדות ודרכים לקבלת אחריות.

"הפרויקט הזה", מסביר ראש העיר, "הוא עוד נדבך בפעילות האינטנסיבית בקרב בני הנוער, כשברוך השם אנחנו רואים הצלחה גדולה בשילוב בני הנוער בעשיה הציבורית. אני מלא הערכה למנהל הישיבה התיכונית 'ראשית חכמה', הרב חיים אורלן ולתלמידיו שהצטרפו לפרויקט חשוב זה". הרב יחיקם גמליאל אומר כי "ראינו את הסיפוק בקרב הנערים שבמהלך כמה שעות שינו את פני הפארק, והוסיפו לו צבע חדש".

בעירייה הודו גם לחנות "כלבו נתנאל" שנרתמה לפרויקט ותרמה ציוד לניקוי הספסלים לפני שלב הצביעה ולרכז הנוער הרב מאיר חסן שריכז את הפעילות.
טמבור צבע ספסל אלעד עירייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד